بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
نایب رییس هیات مدیره شرکت بورس تهران در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

افزایش شفافیت بازار سرمایه، اولین هدف تیم جدید

افزایش شفافیت بازار سرمایه، اولین هدف تیم جدید
تمام توجه و تمرکزمان در ادامه مسیر قطعا بر این خواهد بود که شرایط را برای بورسی شفاف تر و کارآ تر مهیا کنیم.
کد خبر : ۲۳۰۰۵۹

 

افزایش شفافیت بازار سرمایه، اولین هدف تیم جدید

به گزارش بورس نیوز، بازار سرمایه چهارشنبه ای که گذشت، تغییرات اساسی در تیم مدیریتی شرکت بورس داشت. امیر نقی خان تجریشی مدیر عامل "وبانک" بعنوان رئیس هیات مدیره بورس تهران و جواد عشقی نژاد نماینده سرمایه گذاری اهداف بعنوان نایب رییس هیات مدیره بورس تهران منصوب شدند.

جواد عشقی نژاد نایب رییس هیات مدیره شرکت بورس تهران در گفتگو با بورس نیوز در خصوص اهداف تیم جدید بیان کرد: به هر حال فراموش نمی کنیم که هر وقت مسوولیتی را به جماعتی می سپارند، قاعدتا وظیفه ای به این جماعت محول شده است. تیم جدید قرار است با برنامه ریزی صحیح و اجرای مناسب، در جهت منافع ذینفعان بازار بهره لازم را ببرند و در بورس تهران هم ما بعنوان اعضای غیر موظف در شرکت بورس حضور داریم؛ اما تمام توجه و تمرکزمان در ادامه مسیر قطعا بر این خواهد بود که شرایط را برای بورسی شفاف تر و کارآ تر مهیا کنیم و مدیر عامل محترم بورس تهران هم بسیار جدی و حرفه ای برای اجرای این برنامه ها پافشاری خواهد کرد و نتیجه این تلاش ها در بازار سرمایه و به دنبال آن اقتصاد کشور نمایان خواهد شد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
جواد عشقی‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد
پتانسیل‌هایی برای تداوم رشد بعد از کمی اصلاح
آزادسازی سهام عدالت و ابهام سازوکارها
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:
آزادسازی سهام عدالت و ابهام سازوکارها
آثار مثبت ورود غول‌ها به بازار سرمایه بر اقتصاد
مدیرعامل شرکت مدبران اقتصاد در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:
آثار مثبت ورود غول‌ها به بازار سرمایه بر اقتصاد
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
لعنت به حمایت دولت بی تدبیر
لعنت به حقوقی سهمای بنیادی
فودلا فملی پالایشی و بانکیها بخاطر سهام عدالت یکسره منفی دستوری میخورن
ملت را به خاک سیاه نشوندین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
همشون مثل هم هستند
مهدی.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
انشاالله که بورس را نجات بدهند وگرنه بیچاره تر میشویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
آقای بورس نیوز ، چند ماه پیش که بازار سبز تمامی رسانه ها از جمله خود شما با اساتید بازار مصاحبه می کردید و اکثرا می گفتند روند بورس منطقی نیست و حبابی هست و بورس ایران به جای اینکه با بورس یک کشور تورم بالا مقایسه کنند با بورس آمریکا مقایسه می کردن . حال که پول مردم با ریزش اخیر ۸۰ درصد سوخت ، چرا شفاف سازی نمیکنید ؟ چه کسی میخواد دست مردم بدبخت بگیره ؟ چرا بورس به این روز انداختن ، مردم با ۴۰ تا ۵۰ م پول می‌توانند نماد ها ۸۰ درصد بیارن پایین ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
آقای بورس نیوز ، چند ماه پیش که بازار سبز تمامی رسانه ها از جمله خود شما با اساتید بازار مصاحبه می کردید و اکثرا می گفتند روند بورس منطقی نیست و حبابی هست و بورس ایران به جای اینکه با بورس یک کشور تورم بالا مقایسه کنند با بورس آمریکا مقایسه می کردن . حال که پول مردم با ریزش اخیر ۸۰ درصد سوخت ، چرا شفاف سازی نمیکنید ؟ چه کسی میخواد دست مردم بدبخت بگیره ؟ چرا بورس به این روز انداختن ، مردم با ۴۰ تا ۵۰ م پول می‌توانند نماد ها ۸۰ درصد بیارن پایین ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
دروغگوخسته نشدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
این اگه عرضه داشت وبانک حالو روزش این نبود وای به کل بورس
ناشناس
Italy
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
ما قمار که نمیکنیم اگر سهامی ضرر دارد چرا اجازه دارد در بورس وارد شود مدیر مسئول باید حداقل سود را برای سهام درنظر بگیرد میشه بورس خوب
زکریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
مگه امثال سال جهش تولید نام گذاری نشده .
ما برای کمک به تولید امدیم پول گذاشتیم داخل بورس به توصیه رییس جمهور و تبلیغات گسترده صدا و سیما .
حالا من تقریبا ۲۰ میلیون در سهم ددام ۴ ماه پیش سرمایه گذاری کردم برای میان مدت ..ولی الان پولم دقیقا نصف شده و این سهم هیچ حقوقی و یا بازار گردانی حمایتش نمیکنه ..و انگار سهم خشک شده ..
البته در سهام دیگر کمتر .
اخه این چه کاری بود که دولت با مردم کرد ...ما گیر انداختن در بورس و پولمون را با ضرر ۶۰ درصدی قفل شدیم ..
این پول برای خرید جهیزیه دخترم بود ..
ایا اینها دین دارن ؟
سید
United States of America
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
اگر صحرایی رو عوض کردید شاید امیدی باشه، وگرنه با همون مدیریت قبلی هچ چیز تغییر نخواهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
سطلان خواجه نصیر، نوچه و نفوذی علی صالح آبادی در بورس برکنار شد
ببینیم نفوذی های بعدی کیا هستن
اراک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
حرف زیاده تا ببینیم عملتان را ؟؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
شفافیت بورس زمانی اتفاق می افتد که اموال برداشته مردم ساده برگردد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
شما جیب مارو نزن شفافیت پیشکش. مگه تو این سیستم ادم سالم هم هست؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
با تبریک مقام جدید به آقای تجریشی و عشقی نژاد درخواست می شود بازار بورس را چنان اداره نمایند که هر سرمایه گذار حقیقی با ورود به این بازار سرمایه اش با توجه به بازارهای جانبی حداقل به صورت سوری حفظ شود، و از افراط و تفریط خبری نباشد. از مرداد ماه به اینطرف شاخص از 2000000 به زیر 1400000000 رسیده ولی سرمایه من یک سوم شده، لطفاً در قیمت سهم ها رعایت عدالت، و شفافیت در شاخص ایجاد شود، در کشور اسلامی همه ادیان و همه مردم از یک حمایت خدایی برخوردار باشند، با حمایت از یک سهم زیانده بخصوص موجب زیان نه تنها آن شرکت بلکه زیان سرمایه گذار حقیقی می شود زیرا حباب قیمتی شرکت روزی برملا می شود و آن می شود که نباید بشود. و من الله التوفیق
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
لطفاً بورس را تا تقدیم بودجه دولت به مجلس تعطیل کنید تا شفافیت بورس با شفافیت بودجه دولت معلوم شود، و من الله التوفیق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
بببعععععبلههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
...............
رضا
Germany
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
اموال مردم رو مثل دزدها وبا سوءمدیریت وقوانین من درآوردی غارت کردید برگردونید حرکت کثیفی کردید با جوابگو باشید بر کناری راهش نیست باید مصوبین بورس محاکمه بشنمخصوصا قالی باف اصل
یوسف م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
امروز شنبه کاملا شفاف سازی صورت گرفت و صفهای فروش جمع شد
واقعا مردم چی فرض کردین این همه دروغ واقعا اعتقاد شما به کدام دین و مصب هست که از خدا نمیترسین بگین ما هم بریم تو همون اعتقاد چون با این شرایط تورم هممون مجبور به گناه خواهیم شد به خاطر تامین مایختاج اولیه زندگی
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
گدام شفاوفیت کسی مگر میتواند این مافیای قدرت وتخلفات را از سر این بورس بردارد قمار خانه شفاویت وامنیت بیشتری از بورس ایران دارد وبزگترین وبیشترین جق گشی بدونه رسیده کی با امنیت کامل
فروهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
یک دزد رفت و دزد دیگری جانشین قبلی شد.....زندگی مردم را با همین وعده های دروغین غارت کردی.... خدا لعنت تان کند. از صدر تا ذیل
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
یک یکیشون خدا شاهده
M
Hong Kong
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
لعنت برشما مسولین بی عرضه و بی تدبیر ان شالله که ریالی از مردم مظلوم گرفتید هزاران برابر را خرج دوا و درمان خود خانواده تان کنید چون با توصیه شما پا به بورس گذاشتیم لعنت بر دروغگویان
ناشناس
Japan
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
با این بورستون با این کشور داریتون آتش زیر خاکستر درست کردید.
ناشناس
Japan
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
با این بورستون با این کشور داریتون آتش زیر خاکستر درست کردید.