بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
۴۲۱ درصد سود خالص به ازای هر سهم؛

افزایش ۶۰۰ درصدی سود خالص سالانه "ومعادن"

درآمد‌های عملیاتی شرکت "ومعادن" متشکل از «درآمد سود سهام، سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها و سایر درآمد‌های عملیاتی» بوده است.
کد خبر : ۲۳۰۲۰۱

۴۲۱درصد سود خالص

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در گزارش صورت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱ (حسابرسی نشده)، سود خالص خود را  ۶.۸۳۷.۶۶۹ میلیون ریال به ثبت رسانده و مجموع درآمد‌های عملیاتی "ومعادن" نیز در این دوره ۸.۰۳۱.۱۳۰ میلیون ریال گزارش شده که این درآمد‌ها متشکل از «درآمد سود سهام، سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها و سایر درآمد‌های عملیاتی» بوده است.

سود خالص حاصل شده شرکت "ومعادن" در این دوره ۶ ماهه نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۶۰۰ درصدی مواجه بوده و همچنین جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت، ۶۶۰ درصد افزایش درآمد را در مقایسه با دوره گذشته به ثبت رسانده است.

سود پایه هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای ۱۲۵ ریال گزارش شده که در مقایسه با سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش را به ثبت رسیده و سود خالص هر سهم شرکت "ومعادن" نیز با ۴۲۱ درصد افزایش را تجربه کرده است.

۴۲۱درصد سود خالص

بر اساس این گزارش، جمع دارایی‌های شرکت "ومعادن" در دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه بالغ بر ۱۱۰.۳۱۸.۴۹۷ میلیون ریال گزارش شده که در مقایسه با دوره مشابه با ۷ درصد رشد مواجه بوده، همچنین این شرکت سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت خود را مبلغی بالغ بر ۷۵.۰۷۳.۷۴۷ میلیون ریال به ثبت رسانده و این دارایی غیر جاری نیز افزایش ۳۲ درصدی را تجربه کرده است.

۴۲۱درصد سود خالص

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر