بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
این روز‌ها که قیمت لوازم‌خانگی سر به فلک کشیده و کمتر کسی می‌تواند به فکر تعویض وسایلی مانند یخچال، لباسشویی و... فکر کند، اغلب خانواده‌ها سعی می‌کنند که محتاطانه‌تر از این وسایل استفاده کنند. اگرچه این شیوه می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در افزایش عمر لوازم‌خانگی داشته باشد، اما نمی‌تواند مانع از خرابی آن‌ها در اثر استفاده مداوم شود.
کد خبر : ۲۳۰۳۸۵

به گزارش بورس نیوز،دیر یا زود صدای کمپرسور یخچال در فضای خانه طنین‌انداز می‌شود و ماشین لباسشویی نمی‌تواند مانند گذشته با سرعت هر چه تمام‌تر بچرخد و لباس‌ها را مانند روز اول بشوید و خشک کند. جاری برقی در جمع‌کردن آشغال‌هایی که در نواحی مختلف خانه پراکنده شده‌اند ناتوان می‌شود و مایکروفر نمی‌تواند غذاهایتان را در یک چشم به هم زدن آماده کند.
در این زمان است که نقش یک تعمیرکار باتجربه و متخصص پررنگ می‌شود. کسی که می‌تواند در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت مشکلات پیش‌آمده را برطرف کند. تعمیرسرا کنار شما است تا یخچال‌های فرسوده و مشکل داری که دارید را به یک کالای نو و تمام‌عیار تبدیل کند. متخصصین ما به‌خوبی می‌دانند که هرکدام از لوازم‌خانگی به چه دلیل کارایی خودشان را از دست داده‌اند، بنابراین با تعویض یا تعمیر قطعات آسیب‌دیده مشکلات احتمالی را برطرف می‌کنند.

علت ارور‌های hrs یخچال پروفایل یا ارور‌های hrs ساید بای ساید پروفایل

یخچال‌فریزر‌های قدیمی تنها یک درب داشتند که با بسته شدن آن، سرمای زمستانی درون یخچال جریان پیدا می‌کرد تا مواد غذایی سالم بمانند. عیب‌یابی این یخچال‌ها سخت و دشوار بود. چراکه اگر برد یخچال یا کمپرسور آن دچار مشکل می‌شد، عیب‌یابی باید به‌طور کامل صورت می‌گرفت تا مشکل کشف شود. حتی گاهی این مشکل‌ها تا زمان طولانی بی‌علایم بودند و احتمال داشت که منجر به از کار افتادن همیشگی یخچال شوند.
روی درب یخچال‌های پروفایل یک برد الکترونیکی تعبیه‌شده که خطا‌های احتمالی به وجود آمده برای اجزای این دستگاه را نمایش می‌دهد. یکی از خطا‌های متداولی که روی این پنل نمایش داده می‌شود، ارور hrs یخچال پروفایل است. با وجود این ارور، لامپ یخچال روشن است و این‌طور به نظر می‌رسد که یخچال همچنان کار می‌کند. اما در حقیقت یخچال سالم نیست!
این ارور نشان می‌دهد که برد یخچال که مهم‌ترین قطعه یخچال است، دچار مشکل شده و دیگر خوب کار نمی‌کند. برای اینکه متوجه شوید برد سوخته است یا نیم‌سوز شده و می‌توان آن را تعمیر کرد یا خیر، باید از متخصصین این کار کمک بگیرید. تعمیرکاران حرفه‌ای تعمیرسرا با برد این دستگاه به‌خوبی آشنا هستند و می‌توانند برد یخچال پروفایل را برایتان تعمیر کنند یا اینکه بجای آن یک برد اورجینال روی یخچال قرار دهند تا مجدداا قابل‌استفاده باشد.

تعمیرسر نمایندگی جنرال الکتریک در تهران

جنرال الکتریک به‌عنوان یکی از برند‌های شناخته‌شده در زمینه تولید یخچال‌فریزر محسوب می‌شود، اما پیدا کردن تعمیرکاری که با اجزای یخچال‌های این برند به خوی آشنا باشد، شبیه جستجو کردن سوزن در انبار کاه است. این موضوع در شهر‌های بزرگی مانند تهران منجر به این شده که کاربران به تعمیرگاه‌های سیار و متفرقه برای تعمیر یخچال یا ساید بای جنرال الکتریک رو بیاورند.
این روش شاید ساده‌ترین راه باشد، اما می‌تواند عمر یخچال را به پایان برساند و یخچال دیگر قابل‌استفاده نباشد. چون تعمیرکار‌های متفرقه دانش کافی در زمینه عملکرد این یخچال‌های آمریکایی ندارند.
اگر می‌خواهید که عیب‌یابی یخچالتان در کمترین زمان و به بهترین نحو انجام شود، می‌توانید از تعمیرسرا که نمایندگی جنرال الکتریک در تهران است کمک بگیرید. با اولین تماس کارشناسان این مرکز در محل مشتری حاضر می‌شوند، سپس به عیب‌یابی دستگاه می‌پردازند و درنهایت، قطعات صدمه‌دیده را با نمونه اصلی تعویض می‌کنند تا یخچال دوباره مثل سابق کار کند.

نمایندگی وایت هاوس در تهران با یک تماس

به‌عنوان مالک یخچال‌فریزر وایت هاوس چه چیز‌هایی موقع تعمیر این یخچال برایتان مهم است؟ وقت‌شناس بودن تعمیرکارها، تخصص کافی تعمیرکاران یا قیمتی که برای تعمیر یخچال دریافت می‌شود؟ اغلب تعمیرکار‌ها هیچ‌کدام از این گزینه را ندارند و تضمینی هم بابت خدماتی که دارند ارائه نمی‌کنند؛ اما شرایط نمایندگی وایت هاوس در تهران برای ارائه خدمات به مشتریانش با همه تفاوت دارد.
در این مرکز رضایت مشتری مهم‌ترین گزینه است. به همین دلیل بهترین نیرو‌های متخصص برای تعمیر یخچال وایت هاوس به محل مشتری اعزام می‌شوند و با مناسب‌ترین قیمت خدمات مد نظر مشتری ارائه می‌شود؛ بنابراین اگر یخچالتان سر و صدای زیادی تولید می‌کند و آرامش شب و روزتان را مختل کرده یا خطا‌های مختلفی روی پنل آن می‌بینید که موجب نگرانی‌تان شده، کافی است با تعمیرسرا تماس بگیرید و از کارشناسان فنی این مرکز کمک بگیرید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر