بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بررسی نحوه بازگشایی "کسعدی"، بعد از بازار!

یک مشکل، این بار در نماد "کاشی سعدی"؛ آسوده باشید، بررسی می‌کنیم.
کد خبر : ۲۳۰۴۹۰

بررسی نحوه بازگشایی

به گزارش بورس نیوز، امروز نماد "کسعدی" بازگشایی شد. این نماد قبل این دوبار بدون محدودیت نوسان بازگشایی شده و معاملاتش ابطال شده است. اما بازگشایی امروز این نماد، کم از فاجعه نداشت.

این سهم در منفی ۵۱ درصد بازگشایی شد ‌و با این ریزش قیمتی، آه از نهاد سهامداران برخواست. البته این حجم از ریزش به مذاق خیلی ها هم خوش آمد و نماد شرکت کاشی سعدی را با صف خرید سنگینی همراه کرد. این بازگشایی خارق العاده فقط مختص "کسعدی" نبود و امروز "لپارس" هم در منفی ۴۷ درصد بازگشایی شد!

علی صحرایی مدیرعامل شرکت بورس در گفتگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: بعد از پایان تایم معاملاتی بازار، نحوه بازگشایی نماد "کسعدی" را بررسی خواهیم کرد.

صحرایی در پاسخ به این سوال که "حتی اگر شائبه دستکاری قیمتی وجود داشته باشد و معاملات امروز "کسعدی" ابطال شود، ریزش سنگین امروز، معاملات روزهای بعد را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. با این مورد، چه برخوردی خواهید کرد؟" گفت: سهامدار عمده، خریدار سهم بوده؛ چه دستکاری قیمتی انجام شده است؟! به هر حال بعد از تایم معاملات بررسی خواهیم کرد.

عدم تایید کلیه معاملات انجام شده در نماد معاملاتی (کسعدی)

بر اساس اطلاعیه شرکت بورس تهران، کلیه معاملات انجام شده در نماد معاملاتی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی (کسعدی) در روز جاری شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ مورد تایید قرار نگرفت و نماد معاملاتی مذکور در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
معلومه خودتون کسعدی دارید که اینقدر پیگیرید وگرنه ونیرو هم همینطوری شد ولی پیگیری نشد
مهدي
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
داداش كسعدي بسته بود باز شد به هر دليلي باطل شد، مجدد باز شد باز هم به هر دليلي باطل شد قيمت هم روي 2000 تومان مچ كردند!! بعد از ابطال دوم يهو سهم با منفي 5 باز شد!! بعد از نيم ساعت فروش تو منفي پنج مجددا بردن حراج!!! اينبار هم با منفي 51 درصد باز شد!!! تقلب واضح و اينكه مچينگ قيمت توسط كي بود سهامدار اصلي حقوقي!!! خودش به خودش فروخته قيمت رو آورده پايين!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
این آقای صحرایی یکبارم زمانی که ناظر بوده آکنتور متوقف بوده بعد میاد میبینه با قیمت 8 هزارتومن معامله شده بعدها گفته اومدم دیدم سهم آکنتور معامله شده و الان سالهاست آکنتور با گزارش کلاهبرداریش سهم رو انداخته و معامله نمیشه و این اآقاپاسخگوی پولهای از دست رفته ی مردم نیست و حالا دوباره میخواهد درباره معاملات کسعدی بررسی کند چرا باید همچین مدیری بر سرکار باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
این اشخاص فاسد از عاقبت کارشون نمی ترسند چون دولت از مدیران فاسد حمایت میکنه. سهامداران حقیقی که ضرر کردن و به خاک سیاه نشستن خودشون باید مجازاتشون کنن. غیر از این راهی نمونده.
امین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
بدبخت شدیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
#کسعدی یک مرحله در چهارشنبه و یک مرحله امروز بازگشایی و در نهایت پس از دو بار ابطال ساعت ۱۰:۲۱:۵۸ با دامنه نوسان ۵ درصدی و با صف فروش باز شد.
۴۰ دقیقه بعد بصورت ناگهانی مجددا ممنوع شد و برای بار سوم اونم بعد از باز شدن سهم در دامنه ۵ درصدی، سهم با ۵۱ درصد منفی باز شد.

صد در صد تخلف صورت گرفته و بایستی سازمان جوابگو باشند.

لطفا این رو پیگیری بفرمایید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
فسادی که در بازار سرمایه توسط ناظران سهم نهادینه شده فقط و فقط با برکناری کلیه ناظران سهم و مدیران بالاتر از جمله صحرایی - هامونی و قالیباف به روال عادی برمیگرده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
بورس ایران بیش از یک دهه هست که دست عوامل پدرخوانده صالح آبادی هست
صحرایی مدیرعامل بورس، زیر دست سابق قالیباف و دوست و رفقیش

خواجه نصیر، هامونی، سیدعلی حسینی؛ فهیمی، قالیباف همه و همه دست نشانده ها و زیر دستان صالح آبادی بوده و هستن
اینها فقط تو این مدت جاشون تغییر کرده وگرنه همیشه سمت های بالا رو حفظ کردن
اگه تیم اقتصادی دولت عرضه و اطلاع کافی داشت همه اینها رو یکباره از بازار برمیداشت وگرنه یکی یکی همدیگرو بالا میکشن و سمت میدن بهمدیگه

حسین فهیمی مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی!! معاون حقوقی و معاون اجرایی سابق بورس
هامونی مدیرعامل مادام العمر فرابورس کارمند سابق سید علی حسینی
سیدعلی حسینی مدیرعامل بورس انرژی، معاون سابق صالح آبادی
قالیباف رئیس سازمان بورس و زیردست و مدیرعامل قبلی شرکت بورس
صحرایی مدیرعامل بورس، زیر دست سابق قالیباف و دوست و رفقیش
شاپور محمدی رئیس سابق سازمان بورس، مدیرعامل سابق بورس انرژی و زیر دست صالح آبادی
محمود رضا خواجه نصیر، رئیس هیئت مدیر بورس، مدرعامل تامین سرمایه تمدن و زیردست فعلی و قبلی صالح آبادی

سعید مستشار مدیرروابط عمومی سابق سازمان بورس در دوره علی صالح آبادی بود که همراه با ایشون به بانک توسعه صادرات رفت و مدیرعامل هلدینگ اقتصادی آرمان شد!! یعنی مدیر روابط عمومی مدیرعامل یه هلدینگ شد که خواجه نصیر هم زیر مجموعه اش هست

حالا صالح آبادی این فرد رو به مدیرعاملی بانک ایران و ونزوئلا گمارده و این آقای مستشار هم سیدعلی حسینی مدیرعامل فعلی بورس انرژی رو به عنوان رئیس هیئت مدیره بانک ایران و ونزوئلا منصوب کرده

اینها یه تیم اختاپوسی هستن. همه جا هستن
مرگ بر دزدان داخلی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
وای 50درصد منفی لپارسو باطل نکردن خدا کنه هر کسی تو امریکا اتخاب شد .................باشه. این دزدا مارو نابود کردن خودشونم نابود بشن.
تحلیلگر اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
مقامات با هم هماهنگن که دارایهای مردمو بدزدن و دزدیدن چون دیگه نفت و چیزای دیگه نمیتونن بفروشن دارن جیب ملتو میزنن.یکیش رو شد مثل اخوندی منتظر بثیه باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
نقل قول
مسولین نظام یکبار دیگر تاوان خیانتشون به مردم وریزش دستوری بورس را با رای اوردن ترامپ پس می دهند ومکرو ومکرالله والله خیروالماکرین