بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
بیشترین سهم درآمد "شاملا" از بخش بازار داخلی بود؛

۱۳درصد افزایش درآمد املاح معدنی/ پودرسولفات جایگاه فروش خود را حفظ کرد

بیشترین محصول فروش رفته در بین سبد محصولات تولیدی "شاملا" در اختیار مجصول «پودر سولفات سدیم» و «نمک تصفیه شده» بوده است.
کد خبر : ۲۳۰۴۹۸

13درصد افزایش درآمد املاح معدنی ایران

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی املاح ایران در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، مجموع درآمد کسب شده در این دوره ماهانه ۲۷۹.۳۶۸ میلیون ریال به ثبت رسیده و این درآمد بدست آمده متشکل از بخش‌های «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده که بیشترین سهم در این درآمد حاصل شده در اختیار فروش بازار داخلی بوده است.

درآمد "شاملا" از فروش محصولات در مهرماه سال جاری، ۱۳درصد افزایش را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به دنبال داشته و همچنین درآمد کسب شده این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه بالغ بر ۱.۸۵۶.۸۷۱ میلیون ریال گزارش شده که در این بخش نیز ۱۵درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال گذشته ثبت شده است.

13درصد افزایش درآمد املاح معدنی ایران

بر اساس این گزارش، شرکت معدنی املاح ایران در مهرماه سال جاری، بیشترین میزان فروش را در بخش بازار داخلی داشته و همچنین بیشترین محصول فروش رفته در بین سبد محصولات تولیدی این شرکت در اختیار «پودر سولفات سدیم» با ۱۳.۳۵۸ تن بوده و رتبه بعدی را «نمک تصفیه شده» با ۴.۷۲۸ تن به خود اختصاص داده است.

نمودار روند فروش محصولات "شاملا" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری13درصد افزایش درآمد املاح معدنی ایران

بر پایه این گزارش، «شاملا» با سرمایه ثبت شده ۴۲۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به پایان مهرماه، مبلغ ۱,۵۷۷,۵۰۳ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵درصدرشد داشته است.

نمودار روند مبلغ فروش محصولات معدنی املاح ایران13درصد افزایش درآمد املاح معدنی ایران

اشتراک گذاری :
ارسال نظر