بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۵
اجراي اين طرح از طريق شبكه نمايندگي و دفاتر ICT پست بانك به اجرا درخواهد آمد بصورتيكه هر 10 دفتر روستائي را يكي از نمايندگان بيمه ايران پشتيباني خواهد نمود و در آينده با توسعه اين طرح نسبت نماينده و بازارياب بيمه ايران به استانداردهاي جهاني نزديك خواهد گرديد.
کد خبر : ۲۳۰۶۷
محمد جوادي پور مدير امور شعب بيمه ايران در جلسه كارگروه بيمه روستائيان با بيان مطلي فوق گفت: فروش بيمه روستائيان از طريق دفاتر ICT منجر به اجراي بخش اصلي فرامين رياست محترم جمهوري در زمينه فراگير شده بيمه در سطح كشور و توسعه بيمه هاي عمر در بين اقشار آسيب پذير خواهد شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومي بيمه ايران وي با تشريح فعاليت مشترك بيمه ايران و پست بانك در بيش از 9 هزار دفتر روستائي در آينده نزديك ، آنرا از جمله فعاليتهاي اقتصادي شهري روستائي دانست كه در كشورهاي پيشرفته نيز در حال اجرا مي باشد و سپس افزود توسعه IT در روستاها بعنوان يك پروژه ملي موجب توسعه بيمه نيز خواهد گرديد.

مدير امور شعب بيمه ايران در ادامه يادآور شد: اجراي اين طرح از طريق شبكه نمايندگي و دفاتر ICT پست بانك به اجرا درخواهد آمد بصورتيكه هر 10 دفتر روستائي را يكي از نمايندگان بيمه ايران پشتيباني خواهد نمود و در آينده با توسعه اين طرح نسبت نماينده و بازارياب بيمه ايران به استانداردهاي جهاني نزديك خواهد گرديد. 

طبق اظهار جوادي پور؛ فاز اول اين طرح در استان گلستان آغاز گرديده است و فاز دوم مراحل آزمايشي آن در استان مركزي در حال اتمام است. در فاز سوم نيز استان هاي قزوين، خراسان رضوي و ايلام به شبكه اجراي بيمه روستائيان مي پيوندد و با سراسري شدن آن الگوي مصرف روستائيان اصلاح گرديده و در وقت و زمان و هزينه آنها صرفه جوئي خواهد شد.

وي با اعلام اين خبر كه در ماه گذشته بيش از 600 فقره بيمه نامه روستائي در استان گلستان صادر گرديده است اظهار داشت: اين طرح براي كارشناسان سراسر كشور بيمه ايران پس از ماه مبارك رمضان بصورت ويدئو كنفرانس تشريح خواهد گرديد.

در اين جلسه توجيهي كه با حضور نمايندگان فناوري اطلاعات و آمار بيمه ايران، امور مالي، امور اداري، امور شعب، روابط عمومي و مديران و كارشناسان استانهاي قزوين، خراسان رضوي و ايلام برگزار گرديد. روحي معاون امور شعب بيمه ايران با تشريح مراحل اجرائي طرح يادآور شد: فاز اول اين طرح با بيمه هاي آتش سوزي منازل مسكوني (طرح همگاني)، آتش سوزي با پوشش سيل و زلزله، بدنه و شخص ثالث اتومبيل آغاز خواهد شد و بيمه عمر و حوادث و ساير پوشش هاي مناسب روستائيان به اين رشته ها خواهد پيوست.

پيش از اين سهاميان مقدم رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه ايران با بيان اينكه بيش از 50% جمعيت كشور در روستاها زندگي مي كنند اظهار داشته بود: اين طرح، منجر به اجراي دستور رياست محترم جمهوري مبني بر ايجاد تحول در صنعت بيمه و افزايش ضريب نفوذ بيمه كشور خواهد شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر