بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
بیشترین سرمایه‌گذاری در واسطه‌گری‌های مالی و پولی خارج از بورس؛

سرمایه گذاری "فارس" ۶۶درصد رشد کرد

صورت وضعیت پورتفوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مهرماه سال جاری، بیشترین میزان بهای تمام شده را شرکت‌های «گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، صنایع پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی پارس» داشته اند.
کد خبر : ۲۳۰۷۲۳

۶۶ درصد افزایش سرمایه گذاری

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در گزارش فعالیت ماهانه مهرماه سال جاری، مجموع سرمایه گذاری خود را برابر با ۲۲۶.۵۵۵ میلیارد ریال گزارش کرده که این سرمایه گذاری‌ها متشکل از بخش‌های «پذیرفته شده در بورس» و «خارج از بورس» بوده و بیشترین میزان بهای تمام شده سرمایه گذاری در بخش «خارج از بورس» با مبلغ حدودی ۱۷۴.۲۳۷ میلیارد ریال قابل  مشاهده است.

مجموع سرمایه گذاری شرکت "فارس" در مهرماه، با افزایش ۶۶ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته همراه بود، همچنین بخش «خارج از بورس» نسبت به دوره مشابه، ۹۶ درصد رشد بهای تمام شده را به دنبال داشته و بخش «پذیرفته شده در بورس» نیز افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

۶۶ درصد افزایش سرمایه گذاری

بر پایه این گزارش، صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مهرماه سال جاری، بیشترین میزان سرمایه گذاری در بخش «خارج از بورس» را به واسطه گری‌های مالی و پولی با بهای تمام شده ۹۶.۱۹۴ میلیارد ریال  اختصاص داده است.

نمودار دو بخش عمده سرمایه گذاری «خارج از بورس» در مهرماه۶۶ درصد افزایش سرمایه گذاری


بررسی صورت وضعیت پورتفوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس
 شرکت‌های «گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، صنایع پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی پارس» سه شرکتی که بیشترین میزان بهای تمام شده را در مهرماه سال جاری در اختیار داشتند.

نمودار ارزش بازار این ۳ شرکت از از ابتدای سال مالی تاکنون۶۶ درصد افزایش سرمایه گذاری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر