بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
ر هفته گذشته ۹۲۰ تن از پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۸ آبان ماه ۴۴۰ تن افزایش را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است ارزش معاملات پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی شازند به ۲۱۷ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۰۸۲۳

افزایش بیش از ۷۰۰ تنی میزان فروش پلی‌پروپیلن پتروشیمی شازند در بورس کالا

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پتروشیمی شازند در هفته‌ای که گذشت ۱.۳۰۰ تن از انواع پلی‌پروپیلن را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۲.۳۹۰ تنی و حجم معاملات ۱.۷۱۰ تنی در قیمت میانگین ۲۷۲.۸۱۶ هزار ریال در هر تن معامله شد.

افزایش بیش از ۷۰۰ تنی میزان فروش پلی‌پروپیلن پتروشیمی شازند در بورس کالا

ارزش معاملات این محصول با توجه به رشد ناچیز ۰.۲ درصدی و همچنین افزایش ۷۲۰ تنی میزان فروش نسبت به هفته منتهی به ۸ آبان ماه، به رقم ۴۶۶ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال رسید.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی پتروشیمی شازند و همچنین نمودار ماه‌های اخیر قیمتی محصول پلی‌پروپیلن این شرکت ارائه‌شده است.

افزایش بیش از ۷۰۰ تنی میزان فروش پلی‌پروپیلن پتروشیمی شازند در بورس کالا

در هفته گذشته ۹۲۰ تن از پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۸ آبان ماه ۴۴۰ تن افزایش را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است ارزش معاملات پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی شازند به ۲۱۷ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال رسید.

در هفته گذشته ۱.۰۶۰ تن از پلی‌اتیلن سبک پتروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۸ آبان ماه با افزایش ۱۲۰ تنی همراه بود. لازم به ذکر است ارزش معاملات پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی شازند به ۲۲۳ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر