بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
"غزر" ۱.۲۹۰ ریال سود در ازای هر سهم ساخت؛

ماکارونی با طعم رشد ۱۲۹درصدی سود خالص

مجموع دارایی‌های شرکت زر ماکارون در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه، با افزایش ۷۳ درصدی به مبلغ تقریبی ۱۳.۰۸۱ میلیارد ریال رسیده، جمع بدهی‌ها نیز طی این دوره مبلغ ۷.۶۵۸ میلیارد ریال گزارش شده که رشد ۱۱۰ درصدی را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۳۰۸۳۳

۱.۲۹۰ ریال سود در ازای هر سهم

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش صورت مالی میاندوره‌ای ۶ماهه منتهی به شهریورماه، میزان سود خالص حاصل شده را بالغ بر ۲.۰۶۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و درآمد‌های عملیاتی را طی گزارش ۶ماهه نیز حدوداً ۷.۵۶۳میلیارد ریال ارائه کرده و همچنین سود خالص هر سهم را ۱.۲۹۰ریال گزارش کرده است.

۱.۲۹۰ ریال سود در ازای هر سهم

سود خالص "غزر" طی دوره ۶ماهه میاندوره‌ای در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، افزایش ۱۲۹درصدی را نسبت به دوره مشابه تجربه کرده، درآمد‌های عملیاتی نیز در پایان شهریورماه با رشد ۸۰درصدی مواجه بوده و سود خالص هر سهم نیز در این دوره ۶ماهه با افزایش ۱۲۹درصدی روبه‌رو بوده است.

۱.۲۹۰ ریال سود در ازای هر سهم

بر پایه این گزارش، مجموع دارایی‌های شرکت زر ماکارون در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه، با افزایش ۷۳درصدی به مبلغ تقریبی ۱۳.۰۸۱میلیارد ریال رسیده، جمع بدهی‌ها نیز طی این دوره مبلغ ۷.۶۵۸ میلیارد ریال گزارش شده که رشد ۱۱۰ درصدی را به دنبال داشته و حقوق مالکانه در پایان شهریورماه با ۳۸درصد رشد به مبلغ ۵.۴۱۰میلیارد ریال دست یافته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲.۴۱۴ ریال سود به ازای هر سهم در دوره ۹ ماهه امسال کسب شد؛

ادامه روند افزایشی سودآوری زر

ماکارونی رشته‌ای بیشترین میزان فروش "غزر"بود؛

افزایش ۵۸ درصدی فروش زر ماکارون

ارسال نظر