بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به رها کردن بازار سرمایه و نوسان گیری از بازار ارز و...
کد خبر : ۲۳۱۰۸۳

آدرس واشنگتن دی سی و خادمانی که فقط شیتیل می گیرند...

به گزارش بورس نیوز، عمر شادی اندک مردم برای انتخاب بد از بدتر و کاهش قیمت ها، کوتاه مدت بود و در حالی که دلار سقوط محسوسی داشت؛ اما آقایان نرخ ارز را مجددا بالا بردند و به نظر می رسد تمایلی به کاهش نرخ ارز در دل اهالی میرداماد وجود ندارد. از آن طرف هم هر روز خبری از افزایش قیمت یک سری کالاها به گوش می رسد و با این شرایط، دل بستن به ارزانی، خیالی بیش نیست. سهامداران اما هنوز چشم بسته می فروشند و آنهایی که در ماه های قبل شعار حمایت از بورس و بورس محکم و... سر می دادند هم فعلا این بازار را رها کرده و مشغول نوسان گیری از بازار ارز هستند. اما خاطرتان باشد که این بزرگواران روی درآمد عرضه ای دیگر از سوی پاستور بدجور حساب باز کرده اند؛ حال آنکه خیلی ها در گل عرضه اولی گیر کرده اند و دومی هم معلوم نیست کی و با چه قیمتی، بازگشایی خواهد شد. حالا چطور روی اعتماد ویران شده سرمایه گذاران باز هم قصد ساخت و ساز دارند، خدا می داند.

اینجا فقط شیتیل می گیرند 

سرخوش تر از اهالی پاستور هم، اهالی ملاصدرا هستند که سال هاست پشت میز نشسته و شیتیل معاملات را گرفته اند؛ ولی فسفر نسوزانده اند تا قبل از آنکه بحرانی در این بازار شکل بگیرد، راهکاری پیدا کنند. بعد از یک سقوط آزاد و نصف شدن سرمایه های مردم، بزرگواران تازه به این نتیجه رسیده اند پیش گشایش ها را کوتاه کنند! پیشنهاد کاهش تایم پیش گشایش از ۳۰ به ۱۵ دقیقه توسط این اساتید، (هنوز البته عملیاتی نشده، ولی نگران نباشید که وعده اش را داده اند)، شاهکاری است که اوج خلاقیت این دوستان را نشان می دهد... بعضی ها چطور دست شان به میز بند شده، مشخص نیست.

کارمندنوازی زیرمجموعه عالیجناب 

یکی از زیرمجموعه های عالیجناب در سال ۹۸ بابت حقوق ۸۶۶ نفر، ۹۵.۵میلیارد تومان هزینه کرده؛ به عبارتی ماهیانه بیش از ۹ میلیون تومان حقوق هر یک از پرسنل بوده است! یا این شرکت خیلی خوب حقوق می دهد و هوای پرسنل را دارد، یا اینکه حقوق نجومی چند مدیر دانه درشت، لابلای حقوق پرسنل مخفی شده است!

ضربه ای کاری تر از شمشیر دشمن

در شرایطی که مردم یک روز در صف مرغ هستند و یک روز دنبال تخم مرغ می گردند و آخر هم گران میخرند و بهانه همه گرانی ها، کمبود غذای جوجه ها اعلام می گردد، ۲ هزار تن نهاده دامی در گمرک فاسد می شود و کسی هم به روی مبارک نمی آورد که حداقل به جای تباه کردن، نهاده را به تولید کنندگان برسانیم که سفره خانوارها خالی نماند! تولیدکنندگان فریاد دارند که باید نهاده ها را ۳ برابر قیمت مصوب بخریم و... امان از بی تدبیری و سوء مدیریت که از ضربه شمشیر کاری تر است...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
خانه از پای بست ویران است خواجه (پنج ونیم) درفکر نقش ایوان است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
نوسان ذات بازار است، اما حقوقی بر روی اخلاق و قوانین پا گذاشت وبا استفاده از رانت حد اکثر سود را از آن خود نمود
سعیدد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
اول سلام
بی تدبیری فساد شدن 2هزارتن نهاد دامی و بعد خرید آن به قیمت 3برابر
بی تدبیری بورس نیوز جان شوخی می کنی !!!!؟؟؟؟
آیا ربطی در این خرابی و آن گرانی نمی بینی
خیر
خیلی هم با تدبیر بوده
پول فساد می آورد
منفعت شخصی را به منفعت جمعی ارجا می دهد
اصلا باید فساد می شد که عزیزانی نهاد خود را به بالاتر وجه بفروشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
کل بازار سرمایه دست پدر خوانده صالح آبادی هست. این شخص بصورت اختاپوسی همه زیر دست هاش رو تو موقعیت های کلیدی بازار سرمایه گذاشته و فقط جاشون رو عوض میکنه
هامونی
سید علی حسینی
حسین فهیمی
خواجه نصیر
صحرایی
قالیباف
شاپور محمدی

همه و همه زیر دستان صالح آبادی هستن . این حلقه فساد باید خشکانده بشه. یکجا
لعنت بر ............... که پولمونو تو بورس خورد.
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
لعنت بر .............. که پولمونو تو بورس خورد.