بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
آزاد سازی قیمت محصولات در تمامی صنایع؛ انتقال فروش سهام عدالت به خارج از تابلوی اول؛  بازگشایی نماد‌هایی که دلیل موجهی برای بسته بودن ندارند؛ افزایش دامنه نوسان برای تخلیه زودتر هیجان فروش و... به بهبود اوضاع کمک می‌کند.
کد خبر : ۲۳۱۰۸۷

مدیر پرتفوی شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبران هما

علیرضا نجارپور مدیر پرتفوی شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبران هما در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره راهکارهای بهبود وضعیت بازار گفت: با آزادسازی قیمت محصولات در تمامی صنایع، انتقال فروش سهام عدالت به خارج از تابلوی اول، بازگشایی نمادهایی که دلیل موجهی برای بسته بودن ندارند؛ افزایش دامنه نوسان برای تخلیه زودتر هیجان فروش و... می توان به بهبود اوضاع کمک کرد.

در خصوص وضعیت بازار‌سرمایه بیان کرد: بازار سرمایه نسبت به بازارهای رقیب در جایگاهی بسیار مطمئن‌تر قرار داشته زیرا اعتقاد دارم آنچه که در بازار مهم بوده افزایش قدرت خرید و کسب بازده دلاری است.

وی ادامه داد: با روی‌کار آمدن اقای بایدن درست است که انتظارات تورمی کاهش میاید ولی رشد سود دلاری (واقعی) شرکت‌ها و کاهش ریسک کشور مسئله ای است که باید بیشتر به آن پرداخت شود. با در نظر گرفتن جمیع موارد فوق اعتقاد دارم بازار یک بازده دلاری حدود ۲۰-۲۵ درصدی در طول یکسال آتی خواهد داشت و‌ارزش آن به ۳۲۰ میلیارد دلار خواهد رسید که این را برای سایر بازارها متصور نخواهم بود.

وی 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

روند بورس صعودی است، مگر آنکه...

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز پاسخ داد:

بورس این بار تا کجا رشد می‌کند

منبع آگاه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

عرضه سهام عدالت تا اطلاع ثانوی متوقف شد

ارسال نظر