بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
«سپرده‌های بلند مدت یک ساله» ۶۸ درصد رشد داشت؛

افزایش درآمد ۱۱۱درصدی "وبصادر"/رشد ۳۶ درصدی درآمد‌ها از تسهیلات

بیشترین درآمد تحقق یافته از تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران طی دوره یک ماهه منتهی به مهرماه، در اختیار بخش‌های «بدهکاران بابت اعتبارات اسناد پرداخت شده»، «سایر تسهیلات» و «فروش اقساطی» بوده است.
کد خبر : ۲۳۱۱۴۳

افزایش درآمد ۱۱۱درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، میزان درآمد تحقق یافته تسهیلات اعطایی خود را بالغ بر ۲۶.۹۳۳ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین سود سپرده‌های سرمایه گذاری نیز طی دوره یک ماهه برابر با ۱۹.۲۰۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

درآمد حاصل شده از تسهیلات اعطایی "وبصادر" در مهرماه سال جاری، افزایش ۸ درصدی را در مقایسه با شهریورماه تجربه کرده، همچنین این درآمد تحقق یافته نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۱ درصد رشد به همراه داشت.

افزایش درآمد ۱۱۱درصدی

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری نیز به نسبت دوره مشابه سال گذشته با ۳۹ درصد افزایش مواجه بوده است.

بر پایه این گزارش، بانک صادرات ایران در مهرماه سال جاری میزان درآمد تسهیلات اعطایی خود را ۲۶.۹۳۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده، این درآمد حاصل شده با افزایش ۳۶ درصدی در مقایسه با میانگین درآمد حاصل شده تسهیلات اعطایی در ۶ ماهه گذشته روبه‌رو بوده است.

افزایش درآمد ۱۱۱درصدی

سود سپرده‌های سرمایه گذاری نیز طی دوره یک ماهه منتهی به مهرماه، افزایش ۱۰ درصدی را نسبت به متوسط هزینه بدست آمده سپرده سرمایه گذاری طی ۶ ماهه گذشته داسته است.

نمودار عملکرد بخش‌ها در مقایسه با دوره مشابه سال گذشتهافزایش درآمد ۱۱۱درصدی

بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد تحقق یافته از تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران طی دوره یک ماهه منتهی به مهرماه، در اختیار بخش‌های «بدهکاران بابت اعتبارات اسناد پرداخت شده» با ۹.۸۲۴ میلیارد ریال، «سایر تسهیلات» با ۵.۸۸۸ میلیارد ریال و «فروش اقساطی» با ۳.۵۷۹ میلیارد ریال بوده است.



نمودار روند سود سپرده سرمایه گذاری در بخش «سپرده‌های بلند مدت یک ساله»

افزایش درآمد ۱۱۱درصدی

طبق این گزارش، بیشترین سود سپرده سرمایه گذاری بانک صادرات ایران در مهرماه سال ۹۹، در اختیار بخش «سپرده‌های بلند مدت یک ساله» با ۸.۲۲۷ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۶۸ درصدی را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر