بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
در هفته گذشته شاهد فروش ۱۰.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه اصفهان در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی به هشتم آبان ماه (با توجه به عدم عرضه در هفته منتهی به ۱۵ آبان ماه) با افت چشمگیر ۱۲۰.۰۰۰ تنی همراه بود.
کد خبر : ۲۳۱۲۰۱

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۲۲.۵۰۰ تن لوب کات سبک تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که این محصول بدون وجود تقاضایی مازاد در قیمت پایه ۷۲.۵۶۹ هزار ریال به ازای هر تن معامله گردید که نسبت به هفته منتهی به ۱۵ آبان ماه بدون تغییر همراه بود.

همچنین قابل ذکر است در هفته گذشته شاهد فروش ۱۰.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه اصفهان در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی به هشتم آبان ماه (با توجه به عدم عرضه در هفته منتهی به ۱۵ آبان ماه) با افت چشمگیر ۱۲۰.۰۰۰ تنی همراه بود. همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب رشد ۴.۷ درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته منتهی به هشتم آبان ماه گردید.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه اصفهان در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

رشد نرخ فروش محصولات رشد نرخ فروش محصولات

بازگشت لوب کات سنگین پالایشگاه بندرعباس به رینگ در بورس کالا:

در هفته گذشته شاهد عرضه ۳۶.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه بندرعباس بودیم که با تقاضای ۳۶.۵۰۰ تنی مشتریان مواجه گردید که در نهایت ۳۶.۰۰۰ تن از مقدار عرضه شده وکیوم باتوم این پالایشگاه به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به ۱۵ آبان ماه با افزایش ۷.۰۰۰ تنی همراه بود. همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب رشد ۴.۵ درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته منتهی به ۱۵ آبان ماه گردید.

همچنین بعد از هفته‌ها عدم عرضه لوب کات سنگین از سوی پالایشگاه بندرعباس در بورس کالا، در هفته گذشته شاهد عرضه و فروش ۱۵.۰۰۰ تن از این محصول با قیمت ۷۰.۷۲۴ هزار ریال در هر تن بودیم.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه بندرعباس در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

رشد نرخ فروش محصولات

رشد نرخ فروش محصولات

رشد نرخ فروش محصولات

اشتراک گذاری :
ارسال نظر