بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
مرکز توسعه مهارت‏‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) با همکاری شتابدهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی را برگزار می‌کند.
کد خبر : ۲۳۱۲۴۷

به گزارش بورس نیوز،این مدرسه امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مربوط به توسعه کسب و کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسین اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارت‌آپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌نماید. علاوه بر این ارائه فضای استقرار جهت آموزش‎های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، سنجش توان فردی به‌منظور تشکیل تیم‏‌های استارت‌آپی و معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی است که توسط این مرکز ارائه می‌شود.

مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی شامل حدود 100 ساعت آموزش به‌صورت مجازی بوده و پس از تیم‌سازی امکان شرکت در کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و کار گروهی بر روی ایده‌ها نیز فراهم می‌گردد.

این مدرسه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده و مبلغ ثبت‌نام با درنظر گرفتن حمایت 40 درصدی ستاد اعلام شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر