بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به کل کل بهارستان و میرداماد و خواب ناز عالیجناب و بی مزه ترین جوک سال و...
کد خبر : ۲۳۱۳۲۹

مژدگانی برای پیدا کردن آدرس درست!

به گزارش بورس نیوز، امروز کل کلی بین رئیس بهارستان با رئیس میرداماد شکل گرفت و دو طرف خیلی محترمانه از خجالت هم درآمدند. از بهارستان پیغام دادند که به مردم آدرس غلط ندهید، سیاست های ما در حوزه دلالی بازار ارز و خودرو و مسکن و بی تفاوتی به گرانی ها، ربطی به جرجیا و میشیگان ندارد و به باب همایون و میرداماد مرتبط است. رییس میرداماد هم برآشفت که ای بابا، چرا ما را وارد حاشیه می کنید و هر چه می شود آدرس میرداماد می دهید؟ ما ایستاده ایم و پیروزی قطعی است!
اما آنچه آخرش هیچ آدرسی برایش ندادند، آدرس مقصر گرانی ها بود. اگر جرجیا و میشیگان و میرداماد نیست، پس کجا دنبالش بگردیم؟؟؟

اعتراضی که جواب داد
در بورس تهران اما، دیروز حقوقی های محترم تا خرخره فروختند و نوشتیم که بعضی ها زرنگ بازی درمی آورند و تا صف خرید می بینند، بلوکی سهام عدالت میخرند و خرد میفروشند؛ مبادا مثبتی محقق شود! امروز اما خبر رسید که اعتراضات تان جواب داده و تا اطلاع ثانوی، فروش سهام عدالت ممنوع است. سهام عدالت که قرار بود برای مردم رفاه و عدالت به همراه بیاورد، استخوانی در گلوی بازار سرمایه شده و جای تاسف است که تا ضرب و زور قانونی نباشد، بعضی ها خجالت نمی کشند و دست از سفته بازی بر نمی دارند. وقتی هم انتقاد شود، می گویند حقوقی هم باید فکر سود خودش باشد! حالا چه سودی در خراب کردن بازار هست که در رشد متعادل آن نیست و چرا این دوستان در روزهایی که بورس آسانسوری بالا می رفت، دل عرضه نداشتند و حالا اینچنین فروشنده اند، خدا می داند.

هیس، عالیجناب خوابند

عالیجناب، امروز هم بازگشایی نشد؛ هر چند که بعداز هفته ها بزرگواری کردند و بازارگردان معرفی کردند. قرار است یکی از همین روزها بازگشایی اتفاق بیفتد، حالا امروز نشد، فردا! فردا نشد، پس فردا... غر هم نزنید که چرا این همه مدت متوقف بوده که کسی از عالیجنابان سوال نمی پرسد.

حراج بزرگ در دل گرانی ها 

قیمت پایه محصولات پتروشیمی امروز با افزایش ۲۲۳۶ ریالی نرخ پایه نسبت به هفته قبل، اعلام شد. تا چشم کار می کند، همه جا خبر از افزایش مکرر قیمت هاست؛ لبنیات هم بی سروصدا هر روز بالاتر می رود؛ دارو و مصالح ساختمانی هم، ایضا! حالا چرا بورس بازان، سهم ها را حراج کرده اند، مشخص نیست.

بی مزه ترین جوک سال

و اما جوک امروز هم به دعوت از مردم برای مشارکت در طرح تاکسی هوایی توسط یکی از مسوولان اختصاص دارد! این آقایون یا از جای معتبر، خرید نکرده اند، یا... به نظر شما منظورشان از مردم چیست؟ همان ها که در صف مترو و اتوبوس می ایستند و بزرگ ترین تفریح شان این است که شاید تخفیف یکی از تاکسی های اینترنتی نصیب شان شود و گهگاهی اسنپ و تپسی جای متروسواری را برایشان بگیرد یا آنها که حسرت خرید یک چهار چرخ بی کیفیت وطنی دارند، شاید بتوانند مسافرکشی کنند و دو زار بیشتر درآمد کسب کنند؟

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار مسکن در گفت‌وگو با بورس نیوز:

کاهش ۲۰ درصد قیمت با اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی

کارشناس بازار مسکن در گفت‌وگو با بورس نیوز:

کاهش ۲۰ درصد قیمت با اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
سلام. این بخش طنزتون جالبه ولی ............. . منم یکی از اونام که تو صف مترو و اتوبوسم ولی این ماجرای تاکسی هوایی و شاید بیش از هزار هواپیمای کوچیک میتونه هزینه فرودگاهای کوچیک که از جیب من میره کم کنه . تو همه ی دنیا پروازی چند نفره یا پست های هوایی برای فرودگاههای کوچیک وجود داره ولی تو ایران با وجود چند ده یا حتی بیش از صد فرودگاه این فروگاهها نه تنها کمکی به اقتصاد نکرده بلکه هزینه هاش برای ما بوده. ولی اینکار میتونه به دریافت هزینه از پروازهای کوچیک کسری بودجه این فرودگاه هر رو جبران کنه . تازه برای کارخونه های بزرگ هم میتونه زمان تعمیرات و هزینه ها رو کاهش بده چ جالب اولینش نزدیک سه پروژه بزرگ کشور یعنی سالکو و دو پالایشگاه گاز افتتاح شد.
ناشناس
Austria
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
دقیقا! اون وقتی که هر روز صف خرید بود اینا کدوم گوری بودن‌که عرضه کنن
ناشناس
Austria
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
دقیقا! اون وقتی که هر روز صف خرید بود اینا کدوم گوری بودن‌که عرضه کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
اینا از هیچ کس حرف شنوی ندارند ،چون همه کاره بورس هستند.. مجلس هم کاره ای نیست ،چون نایب رئیس مجلس می‌گوید ما (مجلس ) بارها به اینها گفتیم نمی توانید بورس را کنترل کنید ولی گوش نکردند ..میدونید چرا ؟ چون همه ی حرفها ضبط میشه . ولی برخی درحین حرف زدن یادشان میرود که قبلن چی گفته اند ومتضاد گفته قبل میگویند ...بله برادرم نفس عمیق بکش .