بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
سرپرست شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در مورد عرضه شمش طلای تولیدی از سوی این شرکت در بورس کالای ایران گفت: شمش‌های یک کیلویی این شرکت بدون محدودیت در بورس کالا عرضه می‌شود.
کد خبر : ۲۳۱۳۳۰

به گزارش بورس نیوز، محسن نادری، سرپرست شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران اظهار کرد: با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان و با ایجاد تغییراتی در سیستم مدیریتی و استفاده از ۷۰ درصد توان داخلی، به‌منظور احیای خط تولید، اصلاحات را آغاز کردیم؛ به‌گونه‌ای که مخازن لیچینگ بهینه‌شده و مطالعات بهبود فرآیند فعلی واحد فیلتراسیون در حال پیگیری و نهایی سازی بوده و یک دستگاه فیلتر پرس که از نقاط بحرانی خط تولید است نیز باهدف دستیابی به ظرفیت اسمی خط تولید، در حال خریداری است.

وی افزود: با اقدامات یادشده در شرکت ظرفیت کارخانه با افزایش مواجه خواهد شد به‌گونه‌ای که تناژ ورودی خط تولید به ۲ برابر افزایش یافته و هدف‌گذاری تولید محصول این شرکت در سال آتی ۲ تن طلا خواهد بود.

سرپرست شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تبدیل‌شدن به یک بنگاه اقتصادی- صنعتی را از اهداف اصلی این شرکت برشمرد و رشد در تمامی زمینه‌ها ازجمله معدن، اکتشافات، نیروی انسانی، تولید، زیرساخت و وظایف و مسوولیت‌های اجتماعی و دانش فنی را هدف اصلی شرکت دانست.

نادری تصریح کرد: انجام مقدمات احداث طرح توسعه کارخانه، انجام اصلاحات خط‌تولید، آموزش و یادگیری نیرو‌های انسانی، هدفمندسازی فعالیت کارخانه و تحقیق و توسعه در زمینه دستیابی به دانش‌های فنی نوین صنعت طلا، برنامه‌ریزی و اجرای برخی پروژه‌های حیاتی مجموعه مانند اخذ مجوز‌ها و تکمیل و راه‌اندازی انبار ناریه معدن، تسریع فعالیت‌های اجرایی سد باطله کارخانه، گازرسانی به مجتمع برای جایگزینی مازوت با گاز طبیعی و چندین طرح و پروژه مهم دیگر ازجمله اقدامات به‌عمل‌آمده در نیمه نخست سال‌جاری محسوب می‌شود.

سرپرست شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران بابیان اینکه این شرکت برای تولید سالانه ۳ تن شمش طلا طراحی‌شده است، خاطر نشان کرد: ظرفیت اسمی حال حاضر خط تولید، استحصال دو تن شمش طلا است که با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی انجام شده و انجام اصلاحات مدنظر مطابق برنامه زمان‌بندی شده تا شهریور سال آینده به این امر مهم دست خواهیم یافت.

 

نادری گفت: شرکت طلای زرشوران در حالت فعلی برای بیش از هزار نفر اشتغال مستقیم و برای بیش از چند هزار نفر در منطقه اشتغال غیرمستقیم فراهم ساخته و این میزان اشتغال‌زایی با راه‌اندازی طرح توسعه می‌تواند به یک و نیم برابر نیز افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر