بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
سود خالص این شیرفروش رشد ۱۵۱درصدی را تجربه کرد؛

رشد ۲۱درصدی سود انباشته "غپآذر"

درآمد‌های عملیاتی شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در پایان شهریورماه ۹۹، افزایش ۴۰ درصدی را تجربه کرده، سود خالص "غپآذر" نیز با رشد ۱۵۱ درصدی مواجه شده و سود خالص هر سهم را ۵۹۰ ریال در ازای هر سهم معرفی کرده است.
کد خبر : ۲۳۱۳۷۴

سود خالص ۱۱۷.۹۷۲ میلیون ریالی

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در گزارش و اطلاعات صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، میزان درآمد عملیاتی حاصل شده شرکت "غپآذر" برابر با ۲.۷۴۳ میلیارد ریال گزارش کرد و پس از کسر بهای تمام شده درآمد‌های عملیاتی میزان سود ناخالص بالغ بر ۳۲۰.۲۱۷ میلیون ریال به ثبت رساند.

سود عملیاتی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی طی ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه، برابر با ۱۸۵.۳۳۴ میلیون ریال به ثبت رسیده، همچنین سود خالص "غپآذر" طی این دوره بالغ بر ۱۱۷.۹۷۲ میلیون ریال ارائه شده است.

در گزارش مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه میاندوره‌ای (مقایسه با دوره مشابه سال گذشته)، درآمد‌های عملیاتی در پایان شهریورماه ۹۹، افزایش ۴۰ درصدی را تجربه کرده، سود خالص "غپآذر" نیز با رشد ۱۵۱ درصدی مواجه شده و سود خالص هر سهم را ۵۹۰ ریال در ازای هر سهم معرفی کرده است.

سود خالص ۱۱۷.۹۷۲ میلیون ریالی

طبق این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در گزارش صورت وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ماهه منتهی به شهریورماه ۹۹، مجموع دارایی‌های خود را بالغ بر ۲.۰۹۵ میلیارد ریال گزارش کرده که با افزایش ۱۸درصدی روبه‌رو بوده ضمن آنکه سرمایه گذاری‌های بلند مدت این شرکت لبنی در پایان شهریورماه برابر با ۶۲.۰۹۶ میلیون ریال به ثبت رسیده که رشد ۳۸درصدی را تجربه کرده است.

سود انباشته شرکت "غپآذر" در پایان شهریورماه با افزایش ۲۱ درصدی به مبلغ ۱۶۱.۰۸۸ میلیون ریال دست یافته است.

سود خالص ۱۱۷.۹۷۲ میلیون ریالی

درآمد‌های عملیاتی

مجموع درآمد عملیاتی شرکت برای دوره میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه، برابر با ۲.۷۴۳.۶۷۸ میلیون ریال بوده، نمودار زیر میزان فروش محصولات شرکت "غپآذر" را نشان می‌دهد.

نمودار عملکرد شرکت "غپآذر" در ۶ ماهه منتهی به شهریورماهسود خالص ۱۱۷.۹۷۲ میلیون ریالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر