بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
پتروشیمی آبادان در مهرماه ۴۲۰۰ تن تولید PVC داشته است؛

رشد ۳۵ درصدی درآمد فروش محصول PVC

"شپترو" با افزایش تولید، میزان عرضه pvc نیز افزایش یافته و امید به آن است که این روند در ماه‌های آینده نیز به حداکثر میزان خود برسد. بدیهی است که عرضه داخلی محصول PVC مطابق قوانین جاری تنها از طریق بازار بورس صورت گیرد و فروش خارجی نیز طبق مقررات جاری از طریق برگزاری مزایده صورت میگیرد.
کد خبر : ۲۳۱۴۰۷

افزایش ۳۵ درصدی درآمد فروش محصول PVC

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجتمع پتروشیمی آبادان پس از دو سال توقف در تولید، بالاخره در خردادماه سال ۹۹ پس از نوسازی واحد ۶۰۰ در سرویس تولید قرار گرفته و موج بزرگ امید و نشاط در بدنه این مجتمع دمیده شد.


بر این اساس شرایط فرآیند، پس از عادی سازی مجتمع از ابتدای تابستان سال جاری بطور رسمی وارد بازار و عرضه محصول PVC و فروش این محصول آغاز شد.


با توجه به ظرفیت‌های موجود برای تولید انواع گرید‌های خاص تمام تلاش این مجموعه در انجام نقش موثر در تنظیم بازار است.


در طول ماه‌های اخیر از تیرماه با افزایش تولید، میزان عرضه pvc نیز افزایش یافته و امید به آن است که این روند در ماه‌های آینده نیز به حداکثر میزان خود برسد. بدیهی است که عرضه داخلی محصول PVC مطابق قوانین جاری تنها از طریق بازار بورس صورت گیرد و فروش خارجی نیز طبق مقررات جاری از طریق برگزاری مزایده صورت میگیرد.


گفتنی است که این مجتمع در ماه‌های اخیر سیر افزایش تولید خود را به گونه‌ای مدیریت کرده که در مهرماه سال جاری با تولید ۴۲۰۰ تن PVC ثابت کرد در صورت مهیا بودن گاز خوراک پتانسیل رسیدن به ظرفیت اسمی را نیز خواهیم داشت.

افزایش ۳۵ درصدی درآمد فروش محصول PVC


بر پایه این گزارش، پتروشیمی آبادان پس از سال ها در مهر ماه ۹۹ برای اولین بار به سود دهی رسید و از محل فروش محصول PVC مبلغی بالغ بر ۷۱۲ میلیارد ریال درآمد به ثبت رساند که نسبت به شهریورماه رشد ۳۵ درصدی را تجربه کرده است.
نمودار عملکرد پتروشیمی آبادان در کسب درآمد از محصول PVC

افزایش ۳۵ درصدی درآمد فروش محصول PVC

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پتروشیمی آبادان با ۱۹۵ درصد رشد، به درآمد سالانه ۴.۴۱۵ میلیارد ریال رسید؛

افزایش انفجاری میزان درآمد "شپترو"

پتروشیمی آبادان: بنویسید زیان، بخوانید سوء مدیریت، پسرخاله بازی و اتلاف منابع؛

"شپترو" و فاجعه شرکت‌داری در سازمان تامین‌اجتماعی

فروش PVC در آبان ماه به بیش از ۴.۸۰۰ تن رسید؛

فروش نخستین محموله صادراتی "شپترو"

ارسال نظر