بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
سود ۲.۱۱۹ ریالی هر سهم این لاستیک فروش در ۶ ماهه بدست آمد؛

دریافت مجوز افزایش ۵۰ درصدی نرخ فروش "پیزد"

سود خالص محقق شده شرکت در ۶ ماهه اول سال به ۱ هزار و ۸۰ میلیارد ریال رسیده که معادل ۲.۱۱۹ ریال به ازای هر سهم است. این سود نسبت به ۶ ماهه سال قبل رشد ۱۹۴ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۳۱۴۳۳

دریافت مجوز افزایش ۵۰ درصدی نرخ فروش

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، لاستیک یزد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لاستیک کشور در ۶ ماهه اول سال جاری موفق به فروش ۱۶ هزار و ۲۸ تن انواع لاستیک رادیال و بایاس شده است.

این میزان فروش که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد منجر به شناسایی مبلغ ۴ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال درآمد عملیاتی برای شرکت شده است. درآمد‌های شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

دریافت مجوز افزایش ۵۰ درصدی نرخ فروش

سود عملیاتی محقق شده شرکت در این مدت معادل ۲۹ درصد فروش شرکت بوده است. این نسبت در سال قبل معادل ۱۸ درصد بوده است که نشان از افزایش بیشتر نرخ‌های فروش در مقابل رشد نرخ خرید مواد اولیه مصرفی بوده است.

به این ترتیب سود خالص محقق شده شرکت در ۶ ماهه اول سال به ۱ هزار و ۸۰ میلیارد ریال رسیده که معادل ۲.۱۱۹ ریال به ازای هر سهم است. این سود نسبت به ۶ ماهه سال قبل رشد ۱۹۴ درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش متوسط هر تن لاستیک رادیال و بایاس در نیمه نخست امسال به ترتیب معادل ۲۹۷ و ۳۰۴ میلیون ریال بوده است.

این در حالی است که بر اساس مجوز دریافتی شرکت‌های تولید کننده تایر، امکان افزایش قیمت ۵۰ درصدی محصولات این شرکت‌ها نسبت به آخرین نرخ‌های آن‌ها ارائه شده است.

شرکت یزد تایر اعلام کرده که بر این اساس متوسط نرخ فروش هر تن لاستیک شرکت به ۵۸۳ میلیون ریال در هر تن افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر