بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌های کرمان، مازندران، اصفهان و خوزستان از روز دوشنبه (۳آذر) به بورس می آیند.
کد خبر : ۲۳۱۵۳۲

حضور ۴ شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بورس

به گزارش بورس نیوز، نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌های کرمان، مازندران، اصفهان و خوزستان از روز دوشنبه (۳آذر) به بورس می آیند.

نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌های کرمان با کد صنعت ۵۶۹۹ و در نماد «وسکرمان»، مازندران با کد صنعت ۵۶۹۹ و در نماد «وسمازن»، اصفهان با کد صنعت ۵۶۹۹ و در نماد «وسصفا» و خوزستان با کد صنعت ۵۶۹۹ و در نماد «وسخوز» از روز دوشنبه (۳ آذر) برای نخستین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران درج می‌شوند.

لارم به ذکر است، نماد معاملاتی سرمایه‎گذاری استان‌های کرمان به عنوان پانصد و پنجاه و سومین، مازندران به عنوان پانصد و هفتاد و چهارمین، اصفهان به عنوان پانصد و پنجاه و پنجمین و نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری استان خوزستان به عنوان پانصد و پنجاه و ششمین شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، گروه «سرمایه‌گذاریها» و بخش «سایر واسطه گری‌های مالی» آماده انجام معامله می‌شوند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان تهران؛

"وستهران" به مجمع می رود

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری استان ایلام؛

مجمع "وسیلام" ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود

ارسال نظر