بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
«تراکتور ۳۹۹ دو دیفر» بیشترین محصول فروش رفته آبان ماه بود؛

افزایش ۴۰ درصدی فروش محصولات "تایرا"

شرکت تراکتورسازی ایران در آبان ماه بیشترین فروش محصول را از بخش «تراکتور ۳۹۹ دو دیفر» با مجموع ۵۰۶ دستگاه به خود اختصاص داده، این محصول در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۶۴ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۳۱۵۷۴

افزایش ۴۰ درصدی فروش محصولات

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، تراکتورسازی ایران در گزارش ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد ‌های شناسایی شده خود را برابر با ۲.۴۷۶ میلیارد ریال گزارش کرد.

این درآمد حاصل از دو بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده و بیشترین سهم از کسب درآمد را در آبان ماه بخش فروش داخلی با ۱.۶۵۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

درآمد شناسایی شده شرکت تراکتورسازی ایران در آبان ماه، افزایش ۱۰۴ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به دنبال داشت.

همچنین "تایرا" درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت خود را از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مبلغی بالغ بر ۲۲.۶۸۸ میلیارد ریال گزارش کرده که رشد ۷۵ درصدی را نسبت به سال گذشته در پی داشته است.

افزایش ۴۰ درصدی فروش

بر پایه این گزارش، شرکت تراکتورسازی ایران در آبان ماه، ۱.۲۹۰ دستگاه از محصولات خود را به فروش رسانده و بیشترین میزان فروش در آبان ماه را بخش «فروش داخلی» با ۱.۰۴۹ دستگاه در اختیار داشته است.

میزان فروش محصولات شرکت تراکتورسازی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.

نمودار عملکرد میزان فروش شرکت تراکتورسازی از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماهافزایش ۴۰ درصدی فروش

بر پایه این گزارش، شرکت تراکتورسازی ایران در آبان ماه بیشترین فروش محصول را از بخش «تراکتور ۳۹۹ دو دیفر» با مجموع ۵۰۶ دستگاه به خود اختصاص داده، این محصول در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۶۴ درصدی را تجربه کرده است.

نمودار عملکرد روند فروش محصول «تراکتور ۳۹۹ دو دیفر» از ابتدای سال مالیافزایش ۴۰ درصدی فروش

اشتراک گذاری :
ارسال نظر