بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
را تا پایان آبان ماه ثبت کرده است؛

زامیاد ۳۴ درصد افزایش درآمد را بار زد

شرکت "خزامیا" از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، بیشترین میزان فروش محصولات خود را از بخش محصول «وانت NIB تاخوگراف وفرمان دوتیکه ABS و ۶دنده با ایموبلایزر یورو۴» و جایگاه بعدی را نیز محصول «وانت NI تاخوگراف وفرمان دوتیکه ABS و ۶دنده با ایموبلایزر» به خود اختصاص داده اند.
کد خبر : ۲۳۱۶۹۸

درآمد ۲.۷۲۷ میلیارد ریالی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زامیاد در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود از فروش محصولات تولیدی را برابر با ۲.۷۲۷ میلیارد ریال به ثبت رسانده، این درآمد حاصل شده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

درآمد شناسایی شده شرکت "خزامیا" در پایان آبان ماه سال ۹۹، با افزایش یک درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده، همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه درآمدی بالغ بر ۱۹.۱۲۵ میلیارد ریال را گزارش کرده و این درآمد بدست آمده نیز رشد ۳۴ درصدی را در مقایسه با سال ۹۸ به دنبال داشته است.

درآمد ۲.۷۲۷ میلیارد ریالی

بر پایه این گزارش، شرکت زامیاد در آبان ماه سال ۹۹ میزان محصول فروش رفته خود را مجموعاً ۲.۱۷۵ دستگاه گزارش کرده که بیشترین میزان فروش را در این میان محصول «وانت NIB تاخوگراف وفرمان دوتیکه ABS و ۶دنده با ایموبلایزر یورو۴» با ۹۱۰ دستگاه و با نرخ ۴.۴۵۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال به همراه داشته و از ابتدای سال مالی تاکنون نوسانات زیادی را تجربه کرده است.

نمودار روند فروش محصول «وانت NIB تاخوگراف وفرمان دوتیکه ABS و ۶دنده با ایموبلایزر یورو۴»درآمد ۲.۷۲۷ میلیارد ریالی

بر اساس این گزارش، شرکت "خزامیا" از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، بیشترین میزان فروش محصولات خود را از بخش محصول «وانت NIB تاخوگراف وفرمان دوتیکه ABS و ۶دنده با ایموبلایزر یورو۴» و جایگاه بعدی را نیز محصول «وانت NI تاخوگراف وفرمان دوتیکه ABS و ۶دنده با ایموبلایزر» به خود اختصاص داده اند.

نمودار عملکرد میزان فروش محصولات از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماهدرآمد ۲.۷۲۷ میلیارد ریالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر