بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
میزان درآمدهای این شرکت لیزینگی بررسی شد؛

افزایس ۵۰ درصدی درآمد تحقق یافته "ولغدر"

شرکت "ولغدر" در آبان ماه سال جاری، بیشترین میزان تسهیلات اعطایی تسویه شده را در بخش «خودرو‌های سواری» با مبلغ ۳۴.۵۷۴ میلیون ریال در اختیار داشته و نسبت به ماه گذشته رشد ۶۴۷ درصدی را به دنبال داشته است.
کد خبر : ۲۳۱۷۱۱

۳۴.۷۴۷ میلیون ریال درآمد تحقق یافته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت لیزینگ خودرو غدیر در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان درآمد تحقق یافته در این دوره را برابر با ۳۴.۷۴۷ میلیون ریال گزارش کرده، میزان تسهلات اعطایی تسویه شده نیز در این دوره بالغ بر ۵۹.۹۲۴ میلیون ریال به ثبت رسیده است.


میزان درآمد محقق شده شرکت "ولغدر" در آبان ماه، با افزایش ۴۶ درصدی در مقایسه با ماه گذشته مواجه بوده و البته لازم به ذکر است که این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی را تجربه کرده است.


شرکت "ولغدر" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه، میزان درآمد تحقق یافته خود را بالغ بر ۲۸۶.۱۲۲ میلیون ریال گزارش کرده که در مقایسه با سال گذشته ۵۵ درصد افزایش را در پی داشته است.

۳۴.۷۴۷ میلیون ریال درآمد تحقق یافته


بر اساس این گزارش، شرکت لیزینگ خودرو غدیر در آبان ماه بیشترین میزان درآمد تحقق یافته را در بخش «سایر درآمد حاصل از عملیات لیزینگ» با ۲۱.۹۱۰ میلیون ریال در اختیار داشته و رتبه بعدی را بخش «سود اقساط مربوط به قرارداد‌های سال جاری» با ۱۲.۵۴۱ میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

بخش «سایر درآمد حاصل از عملیات لیزینگ» در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۸۸ درصدی را در تجربه کرده  و بخش «سود اقساط مربوط به قرارداد‌های سال جاری» نیز رشد ۷ درصدی را به ثبت رسانده است.
نمودار عملکرد درآمد‌های محقق شده از ابتدای سال جاری

۳۴.۷۴۷ میلیون ریال درآمد تحقق یافته


بر پایه این گزارش، شرکت "ولغدر" در آبان ماه سال جاری، بیشترین میزان تسهیلات اعطایی تسویه شده را در بخش «خودرو‌های سواری» با مبلغ ۳۴.۵۷۴ میلیون ریال در اختیار داشته و نسبت به ماه گذشته رشد ۶۴۷ درصدی را به دنبال داشته است.
نمودار عملکرد بخش تسهیلات اعطایی تسویه شده از ابتدای سال مالی تاکنون

۳۴.۷۴۷ میلیون ریال درآمد تحقق یافته

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
قیمت سهمی که جا برای اصلاح دارد

گزارش ناامیدکننده "ولغدر"

آیا اوضاع کنونی بازار خودرو به صنعت لیزینگ نیاز دارد؛

گزارش ناامیدکننده "ولغدر" و قیمت سهمی که جا برای اصلاح دارد

شناسایی درآمدی تنها ۴میلیارد تومانی از شرکت ۹۹۰ میلیارد تومان؛

تحلیل سرمایه گذاران این روز‌های "ولغدر " چیست

ارسال نظر