بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
مقادیر فروش و چالشی روی رد آج آذرماه این لاستیک‌فروش؛

عدم افزایش جدی نرخ‌های "پکرمان" در آبان‌ماه

لاستیک بارز با ثبت فروشی ۲.۹۸۶ میلیارد ریالی در آبان ماه، توانست شرایط مناسبی را با توجه به فروش ۱۸.۹۷۷ میلیارد ریالی ۸ ماهه نخست سال جاری و البته ۱۶.۸۶۰ میلیارد ریالی کل سال مالی ۱۳۹۸ به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۳۱۷۱۵

عدم افزایش جدی نرخ‌های

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از افشای مجوز افزایش نرخ ۱۰ درصدی قیمت انواع لاستیک در سامانه کدال و نیز اعلام سود خالص چشمگیر ۹۵۹ ریالی به ازای هر سهم در صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی نشده شرکت لاستیک بارز در هفته‌های اخیر و البته رشد محسوس در حدود ۴۰ درصدی قیمت سهام این شرکت در روز‌های اخیر، گزارش عملکرد آبان ماه این شرکت حاکی از رشد نامحسوس نرخ‌های فروش لاستیک‌های رادیال و بایاس آن‌هم پس از افت قیمت در مهرماه است.

عدم افزایش جدی نرخ‌های

درحالی‌که نرخ فروش هر تن لاستیک رادیال تولیدی شرکت در مهرماه تا ۳۸۳ میلیون ریال افت کرده بود، ثبت ۳۹۸ میلیون ریالی هر تن از این محصول در آبان ماه نشان از رشدی تنها ۱.۵ درصدی در نرخ‌های فروش دارد.

شرکت لاستیک بارز پس از ثبت فروش ۳.۱۱۶ میلیارد ریالی انواع لاستیک در مهرماه، با ثبت فروشی ۲.۹۸۶ میلیارد ریالی در آبان ماه افتی محسوس را در مبالغ فروش خود به ثبت رساند.

بااین‌حال شرکت لاستیک بارز با ثبت فروشی ۲.۹۸۶ میلیارد ریالی در آبان ماه، توانست شرایط مناسبی را با توجه به فروش ۱۸.۹۷۷ میلیارد ریالی ۸ ماهه نخست سال جاری و البته ۱۶.۸۶۰ میلیارد ریالی کل سال مالی ۱۳۹۸ به ثبت رساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نامه‌هایی به سازمان حمایت برای یک اتفاق مهم؛

۲مجوز افزایش نرخ زیر آج تایرسازان

ترمز رشد افسارگسیخته این لاستیک‌فروش کشیده شد؛

"پکرمان" و افت نرخ‌های فروش پس از ماه‌ها رشد

ارسال نظر