بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
افزایش ۱۲۵ درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛

رشد محسوس نرخ PVC "شغدیر"

نرخ فروش پلی وینیل کلراید صادراتی شرکت تنها در آبان ماه ۳۵ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده و به بیش از ۳۰۸ میلیون ریال در هر تن رسیده است.
کد خبر : ۲۳۱۷۱۷

رشد محسوس نرخ PVC

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پتروشیمی غدیر در آبان ماه عملکرد قابل‌توجه و مثبتی داشته است.

نرخ فروش پلی وینیل کلراید صادراتی شرکت تنها در آبان ماه ۳۵ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده و به بیش از ۳۰۸ میلیون ریال در هر تن رسیده است.

در بخش داخلی نیز این محصول با افزایش قیمت ۱۸.۵ درصدی نسبت به مهرماه به ۲۴۵ میلیون ریال در هر تن افزایش قیمت پیداکرده است.

رشد محسوس نرخ PVC

علی‌رغم این افزایش قیمت‌ها به نظر می‌رسد که با توجه به کاهش نرخ ارز به‌تدریج و در صورت عدم‌تغییر محسوس نرخ جهانی این فرآورده شاهد کاهش و افت قیمت باشیم.

فروش آبان ماه شرکت به ۲.۴۰۰ میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مهرماه ۱ درصد کاسته شده و به‌این‌ترتیب در عملکرد ۸ ماهه این شرکت موفق به ثبت ۱۲ هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال درآمد عملیاتی شد.

این درآمد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد تقریباً بی‌نظیر ۱۲۵ درصدی داشته است. این افزایش درآمد به دلیل رشد مقادیر فروش به میزان ۱۴ درصد و افزایش متوسط نرخ فروش محصول پی‌وی‌سی به میزان ۹۷ درصد بوده است.

لازم به ذکر است که مقادیر فروش تجمیعی پی‌وی‌سی داخلی و صادراتی شرکت در این مدت به ۷۵.۰۰۰ تن رسیده است و پیش‌بینی می‌شود که مقادیر فروش تا پایان سال به بیش از ۱۱۰ هزار تن برسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۳۸۵ درصدی سود خالص
پتروشیمی غدیر در پایان آذرماه، ۵.۰۴۱ ریال سود ساخت؛

رشد ۳۸۵ درصدی سود خالص "شغدیر"

افزایش ۱۴۰ درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛

ادامه روند افزایش نرخ پی وی سی "شغدیر"

فروش ۳۵.۷۰۰ تن محصول در ۴ ماهه نخست کسب شد؛

رشد ۲رقمی نرخ فروش پلی وینیل کلراید "شغدیر"

ارسال نظر