بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
آیا قیمت‌ها در آذر ماه خواهد شکست؛

افزایش مجدد نرخ های دوده "شکربن"

شرکت کربن ایران در ماه گذشته موفق به فروش ۲.۹۴۰ تن انواع دوده صنعتی داخلی و در حدود ۷۳۸ تن دوده صنعتی صادراتی گردیده که کاهشی محسوس را در مقایسه با مهر ماه نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۳۱۷۱۹

افزایش مجدد نرخ های دوده

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که علی رغم گزارش نه چندان جذاب و اعلام سود خالص تنها ۷۶۹ ریالی به ازای هر سهم در ۶ ماهه نخست از شرکت کربن ایران شاهد معاملاتی مثبت در نماد این شرکت در هفته اخیر هستیم، گزارش‌های ماهانه منتشر شده این شرکت در آبان ماه حاکی از رشد مجدد نرخ‌های خرید، اما با کاهش مقادیر فروش مواجه بوده است.

به نظر می‌رسد در تمام گروه‌ها چه پتروشیمی و چه فلزات اساسی شاهد کاهش محسوس مقادیر فروش شرکت‌ها در ماه گذشته و ماه جاری می‌باشیم که شاید این موضوع به معنای شروع شکست قیمت‌ها باشد.

افزایش مجدد نرخ های دوده

از نکات قابل توجه گزارش منتشر شده این شرکت می‌توان به اختلاف میانگین نرخ‌های فروش ۷ ماهه نخست سال جاری و این مدت در سال ۱۳۹۸ اشاره داشت که بر اساس مفاد گزارش عملکرد این شرکت، شاهد افت قیمتی ۹ درصدی در میانگین نرخ‌های فروش دوده صادراتی در سال جاری می‌باشیم.

شرکت کربن ایران در ماه گذشته موفق به فروش ۲.۹۴۰ تن انواع دوده صنعتی داخلی و در حدود ۷۳۸ تن دوده صنعتی صادراتی گردیده که کاهشی محسوس را در مقایسه با مهر ماه نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت در آبان ماه ۱۳۹۹، ۵۱۱ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با عملکرد مهر ماه سال جاری نشان دهنده کاهشی ۱۷ میلیارد ریالی در درآمد‌ها است.

مجموع کل درآمد‌های ۸ ماهه این شرکت در حدود ۲.۸۴۴ میلیارد ریال است که در مقایسه با مبالغ مدت مشابه سال گذشته رشدی مناسب را نشان می‌دهد.

بورس‌نیوز رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "شکربن"، آمادگی درج پاسخ شرکت کربن ایران را دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود‌هایی که قیمت سهام را توجیه نمی‌کنند؛

ادامه روند عجیب افزایش نرخ‌های فروش "شکربن"

"شکربن" و اعلام سودی که قیمت‌های سهم را توجیه نمی‌کند؛

توجیه خریداران سهم "شکربن" چیست

از سوی شرکت کربن ایران اعلام شد؛

عرضه بخشی از محصولات "شکربن" در بورس کالا

ارسال نظر