بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
«ثالث اجباری»، بیشترین میزان حق بیمه صادر شده آبان ماه بوده است؛

رشد ۱۹ درصدی حق بیمه صادر شده "پارسیان"

"پارسیان" طی دوره یک ماهه منتهی به آبان ماه، بیشترین میزان خسارت پرداختی به بیمه شدگان تحت نظارت خود را همچون حق بیمه صادر شده از بخش «ثالث-اجباری» با ۸۲۱.۵۳۵ میلیون ریال در اختیار داشته است.
کد خبر : ۲۳۱۸۴۵

افزایش ۱۹ درصدی حق بیمه صادر شده

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع حق بیمه صادره طی دوره آبان ماه برای بیمه شدگان را برابر با ۲.۵۱۱ میلیار ریال گزارش کرده، همچنین به بیمه شدگان تحت نظر خود مبلغی بالغ بر ۱.۸۱۳ میلیارد ریال خسارت را پرداخت کرده است.


میزان حق بیمه صادر شده شرکت "پارسیان" در آبان ماه (نسبت به دوره مشابه سال گذشته)، افزایش ۱۹ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رسانده، خسارت پرداختی نیز طی این دوره رشد ۸۶ درصدی را به دنبال داشته است.


بیمه پارسیان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه سال جاری، میزان حق بیمه صادر شده برای بیمه شدگان را برابر با ۲۰.۳۵۳ میلیارد ریال گزارش کرده و هزینه خسارت پرداختی نیز از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغی بالغ بر ۱۰.۶۴۷ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

حق بیمه صادر شده بیمه پارسیان از ابتدای سال جاری با افزایش ۲۹ درصدی روبه‌رو بوده و خسارت پرداختی نیز طی این دوره افزایش ۱۹ درصدی را تجربه کرده است.

افزایش ۱۹ درصدی حق بیمه صادر شده


بر اساس این گزارش، شرکت بیمه پارسیان در آبان ماه، بیشترین میزان حق بیمه صادر شده را در رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۱.۰۵۲ میلیارد ریال داشته که در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۱۴ درصدی را تجربه کرده و مجموع مبلغ حق بیمه صادر شده برای بیمه شدگان از ابتدای سال مالی تاکنون ۷.۶۸۰ میلیارد ریال گزارش شده که در مقایسه با دوره مشابه رشد ۱۹ درصدی را به ثبت رسانده است.
نمودار عملکرد رشته بیمه «ثالث-اجباری» از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه

افزایش ۱۹ درصدی حق بیمه صادر شده


بر پایه این گزارش، "پارسیان" طی دوره یک ماهه منتهی به آبان ماه، بیشترین میزان خسارت پرداختی به بیمه شدگان تحت نظارت خود را همچون حق بیمه صادر شده از بخش «ثالث-اجباری» با ۸۲۱.۵۳۵ میلیون ریال در اختیار داشته که در مقایسه با مهرماه افزایش ۵ درصدی را به دنبال داشته و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۱۱ درصدی را به همراه داشته است.
نمودار عملکرد بیشترین میزان خسارت پرداختی "پارسیان"

افزایش ۱۹ درصدی حق بیمه صادر شده

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی برگزاری مزایده شرکت بیمه پارسیان؛

"پارسیان" به بانک پارسیان وکالت فروش داد

«ثالث-اجباری» بیشترین حق بیمه صادر شده سالانه بود؛

افزایش ۳۰ درصدی حق بیمه صادر شده پارسیان

سود ۴۹۱ ریال به ازای هر سهم این بیمه‌ای کسب شد؛

رشد محسوس ۲۰۳ درصدی سودآوری "پارسیان"

ارسال نظر