بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
"سپ" در آبان ماه ۲.۲۵۴ میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش ۴۹درصدی درآمد "سپ"

از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، بیشترین میزان درآمد شناسایی شده را از بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» با ۱۰.۹۲۳ میلیارد ریال در اختیار داشته و جایگاه بعدی را نیز بخش «درآمد حاصل از ارائه خدمات کارتخوان» با ۷.۳۵۴ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۱۹۷۴

افزایش درآمد ۴۹درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی شده خود را در این دوره برابر با ۲.۲۵۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده، شرکت "سپ" از ابتدای سال مالی جاری تا پایان آبان ماه نیز میزان درآمد خود را مبلغی بالغ بر ۲۱.۶۸۰ میلیارد ریال گزارش کرده که نسبت به سال گذشته رشد ۳۲ درصدی را به دنبال داشته است.

میزان درآند حاصل شده شرکت "سپ" در آبان ماه، با افزایش ۴ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده، همچنین درآمد‌های شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴۹ درصدی را به ارمغان آورده است.

افزایش درآمد ۴۹درصدی

بر اساس این گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در آبان ماه، بیشترین میزان درآمد را از بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» با ۱.۱۳۷ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

میزان درآمد شرکت "سپ" در بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۹۳ درصدی را مشاهده کرده است.

نمودار عملکرد بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» از ابتدای سال جاری
افزایش درآمد ۴۹درصدی

بر پایه این گزارش، از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، بیشترین میزان درآمد شناسایی شده را از بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» با ۱۰.۹۲۳ میلیارد ریال در اختیار داشته و جایگاه بعدی را نیز بخش «درآمد حاصل از ارائه خدمات کارتخوان» با ۷.۳۵۴ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

روند میزان درآمد "سپ" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه
افزایش درآمد ۴۹درصدی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر