بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کارگزاری آگاه حائز رتبه برتر در لیگ فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) شد.
کد خبر : ۲۳۱۹۹۱

به گزارش بورس نیوز،فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS)، کارگزاری آگاه را به عنوان کارگزار برتر بورس در رقابت بین شرکت کنندگان از کشور‌های اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۰ برگزید.
به گزارش روابط عمومی کارگزاری آگاه، فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS)، کارگزاری آگاه را به عنوان کارگزار برتر بورس در رقابت بین شرکت کنندگان از کشور‌های اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۰ برگزید.
این فدراسیون به طور سالانه رقابتی را با عنوان “لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی” برگزار می‌کند که طی آن با بررسی شاخص‌های مختلف عملکرد فعالان بازار سرمایه در کشور‌های عضو، برگزیدگان را در دو بخش بازار سهام و بازار بدهی در قالب نشان‌های طلا، نقره و برنز اعلام می‌نماید.
امسال نشان برنز لیگ قهرمانان بورس‌های اروپایی و آسیایی در بخش بازار سهام و نیز نشان برنز این لیگ در بخش بازار بدهی در بین شرکت کنندگان از کشور‌های اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا به کارگزاری آگاه از کشور ایران اعطا گردید.
دکتر کنستانتین سارویان دبیرکل این فدراسیون طی نامه‌ای، ضمن تقدیر از کارگزاری آگاه، هدف از این انتخاب را افزایش آگاهی در خصوص عملکرد کارگزاری‌های برتر کشور‌های عضو این فدراسیون و ارائه فرصت‌های جدید به آن‌ها عنوان کرد.
شایان ذکر است که مراسم جایزه فیاس (FEAS) با عنوان لیگ قهرمانان هر سال همزمان با برگزاری کنفرانس بورس‌های اروپا و آسیا برگزار می‌شود. البته امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این فدراسیون بین المللی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مراسم اعطای جایزه و کنفرانس سالانه اعلام برندگان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و صرفاً مبتنی بر تحلیل اطلاعات بورس‌های کشور‌های عضو در سال ۲۰۲۰، برگزیدگان معرفی می‌گردند.
طبق این بیانیه، هدف از برگزاری لیگ قهرمانان بورس‌های آسیایی و اروپایی، معرفی بهترین اعضاء از بین بورس‌های کشور‌های عضو طی رقابتی سالم و تخصصی است.
در رقابت امسال ۵۱ کارگزاری در بخش بازار سهام و ۳۳ شرکت در بخش بازار بدهی از ۱۵ کشور جهان حضور داشتند.
فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی یکی از فدراسیون‌های معتبر و مطرح جهانی در زمینه ارزیابی فعالیت‌های فعالان بورس‌های کشور‌های اروپایی و آسیایی به شمار می‌آید.
در پایان، ذکر این نکته الزامی است که این موفقیت جز از طریق همراهی و صبوری مشتریان گرانقدر میسّر نمی‌شد؛ بدینوسیله پایگاه اطلاع رسانی آگاه پرس، کسب این جایگاه ارزشمند بین المللی را به تمام مشتریان عزیز و فهیم کارگزاری آگاه تبریک و شادباش عرض می‌نماید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر