بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
پتروشیمی اراک در آبان ماه افزایش درآمد ۹۳درصدی داشت؛

رشد ۶ درصدی فروش محصولات"شاراک"

پتروشیمی اراک، بیشترین میزان محصول فروش رفته خود را در بازار داخلی محصول «هیدروکربور‌های هیدروژنه شده» با ۵.۵۹۰ تن معرفی کرده و همچنین رتبه بعدی را محصول «پلی پروپیلن» با ۵.۵۶۸ تن به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۱۹۹۴

افزایش ۶ درصدی فروش محصولات

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی اراک در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی شده خود را طی دوره یک ماهه بالغ بر ۱۰.۹۱۷ میلیارد ریال به ثبت رسانده که این درآمد حاصل شده از مجموع «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده است.

میزان درآمد شرکت پتروشیمی اراک در آبان ماه سال جاری، رشد ۱۸ درصدی را در مقایسه با درآمد شناسایی شده ماه گذشته خود تجربه کرده، همچنین "شاراک" نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد ۹۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

شرکت پتروشیمی اراک از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه، درآمد حاصل شده خود را برابر با مبلغ ۵۷.۴۲۹ میلیارد ریال گزارش کرده که در مقایسه با سال گذشته رشد ۳۲ درصدی را در کارنامه خود گزارش کرده است.

رشد ۶ درصدی فروش محصولات

بر پایه این گزارش، شرکت پتروشیمی اراک در آبان ماه بیشترین میزان درآمد شناسایی شده خود را از محل فروش در بازار داخلی با ۶.۷۴۷ میلیارد ریال معرفی کرده که در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۰.۰۳ درصدی را به دنبال داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۹ درصدی مواجه بوده است.

میزان درآمد "شاراک" از بخش فروش صادراتی در آبان ماه مبلغی بالغ بر ۴.۱۶۹ میلیارد ریال گزارش شده که در مقایسه با ماه گذشته ۶۷ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.
نمودار عملکرد بخش درآمد شناسایی شده "شاراک"

رشد ۶ درصدی فروش محصولات


بر اساس این گزارش پتروشیمی اراک در آبان ماه، در بخش فروش داخلی به میزان ۴۰.۴۶۳ تن از محصولات خود را به فروش رسانده و در بخش فروش صادراتی نیز ۳۴.۲۹۴ تن از محصولات را فروخته که در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۶ درصدی را به دنبال داشته است.
نمودار عملکرد بخش فروش محصولات شرکت "شاراک"

رشد ۶ درصدی فروش محصولات


طبق این گزارش، شرکت پتروشیمی اراک در آبان ماه، بیشترین میزان محصول فروش رفته خود را در بازار داخلی محصول «هیدروکربور‌های هیدروژنه شده» با ۵.۵۹۰ تن معرفی کرده و همچنین رتبه بعدی را محصول «پلی پروپیلن» با ۵.۵۶۸ تن به خود اختصاص داده است.
نمودار عملکرد دو محصول پر فروش بخش بازار داخلی

رشد ۶ درصدی فروش محصولات

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هیدروکربورA۸۰ محصول پرفروش صادراتی پتروشیمی جاده شازند؛

درآمد "شاراک" ۲۲ درصد رشد کرد/ صادرات گام‌به‌گام به کام سهامداران

فروش تجمیعی ۷ ماهه به ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۲۴درصدی نرخ پلی پروپیلن داخلی "شاراک"

ارسال نظر