بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
فروش ۸ ماهه شرکت به ۹۲ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال رسید؛

افزایش نرخ محصولات صادراتی آریاساسول

شرکت پتروشیمی آریاساسول در آبان ماه سال جاری و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۵ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریالی شده است.
کد خبر : ۲۳۲۰۱۱

افزایش نرخ محصولات صادراتی آریاساسول

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی آریاساسول در آبان ماه سال جاری و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۵ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریالی شده که این فروش نسبت به ماه گذشته در حدود ۳ درصد کاهش را نشان داده و دو ماه اخیر شاهد رشد محسوس فروش ماهیانه این شرکت با توجه به افزایش نرخ محصولات و همچنین مقادیر فروش به‌ویژه در بخش صادراتی هستیم.

افزایش نرخ محصولات صادراتی آریاساسول

جمع کل درامد‌های عملیاتی شرکت در دوره ۸ ماه سپری‌شده از سال جاری به ۹۲ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال رسیده و این فروش نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش اتیلن با ۳ درصد افزایش به ۱۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال رسیده و نرخ فروش پلی‌اتیلن سبک صادراتی و همچنین نرخ پلی‌اتیلن متوسط و سنگین صادراتی این شرکت به ترتیب با ۱۲ و ۸ درصد افزایش در آبان ماه و در مقایسه با مهرماه مواجه بوده است.

نرخ پلی‌اتیلن سبک صادراتی به بیش از ۱.۰۰۰ دلار در هر تن رسیده و ثبات نسبی نرخ ارز در سامانه نیما و رشد تدریجی نرخ جهانی محصولات شرکت می‌تواند در آذرماه نیز روند نرخ‌ها را افزایشی نگه دارد.

در نمودار زیر روند فروش ماهیانه شرکت در ۶ ماه گذشته ارائه‌شده است. همان‌گونه که مشاهده می‌ شود شاهد رشد مبلغ فروش ماهیانه شرکت در مهرماه و آبان ماه هستیم.

افزایش نرخ محصولات صادراتی آریاساسول

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۹ماهه شرکت به ۷.۸۶۶ ریال به ازای هر سهم رسید؛

ادامه روند افزایش سودآوری آریاساسول در سه ماهه سوم سال

مجمع عمومی فوق‌العاده آریا تصویب کرد؛

۱۰۰ درصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته

قائم مقام انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در گفت‌وگو با بورس نیوز:

خبری از تغییر نرخ خوراک پتروشیمی‌ها نیست

ارسال نظر