بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
خرید بیش از ۱۵ هزار واحد سرمایه‌گذاری در صندوق بازارگردانی انجام شد؛

"خبهمن" و خرید‌هایی از سهم "بهمن لیزینگ"

ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت گروه بهمن در پایان آبان ماه امسال و بر اساس صورت‌وضعیت پرتفوی افشاشده این شرکت در سامانه کدال به ۸۳ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۲۰۸۲

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت گروه بهمن در پایان آبان ماه امسال و بر اساس صورت‌وضعیت پرتفوی افشاشده این شرکت در سامانه کدال به ۸۳ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال رسید.
به‌این‌ترتیب مازاد ارزش پرتفوی بورسی این شرکت به ۷۷ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال در پایان روز ۳۰ آبان ماه سال جاری رسیده است.
بیشترین مازاد ارزش شناسایی‌شده ناشی از سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های زیر است.
همان‌گونه که در جدول زیر نیز مشخص است بیش از ۸۷ درصد از کل مازاد ارزش پرتفوی بورسی این شرکت مربوط به ۴ شرکت ذکرشده در جدول زیر است. به‌این‌ترتیب نوسانات قیمتی این ۴ شرکت می‌تواند اثرات مهمی را در تغییر ارزش خالص دارایی‌های شرکت گروه بهمن داشته باشد.

جمع ارزش پرتفوی غیر بورسی این شرکت در پایان آبان ماه بدون تغییر نسبت به مهرماه به ۶ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال رسید.
از زیرمجموعه‌های اصلی غیر بورسی این شرکت می‌توان به شرکت بهمن موتور با بهای تمام‌شده ۴.۰۰۰ میلیارد ریال و ۱۰۰ درصد مالکیت، شرکت بازرگانی تدارکات کارآمد پویا ابریشم با ۱.۱۵۶ میلیارد ریال بهای تمام‌شده و ۱۰۰ درصد مالکیت، شرکت سیبا موتور با ۱۰۰ میلیارد ریال بهای تمام‌شده و ۲۵ درصد مالکیت و همچنین شرکت کیامهستان با ۱۰۰ درصد مالکیت و ۱۰۰ میلیارد ریال بهای تمام‌شده اشاره نمود.
شرکت گروه بهمن در آبان ماه خرید ۱۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری جدید داشته است. این مبلغ شامل خرید ۱.۳ میلیون سهم شرکت بهمن لیزینگ و همچنین خرید ۱۵.۷۹۷ واحد سرمایه‌گذاری صندوق بازارگردان بهمن گستر بوده است. همچنین این شرکت در ماه قبل فروش سرمایه‌گذاری قابل‌ذکری را نداشته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر