بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
نگاهی به آخرین وضعیت پرتفوی این سرمایه‌گذار بررسی شد؛

۹۰ درصد ارزش پرتفوی "وبانک" بورسی شد

این شرکت در آبان ماه سرمایه‌گذاری جدید ۴۵۸ میلیارد ریالی داشته که عمدتاً بابت خرید سهام شرکت‌های نیروگاهی ایران و تأمین سرمایه نوین بوده است.
کد خبر : ۲۳۲۱۶۲

۹۰ درصد ارزش پرتفوی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت گروه توسعه ملی در پایان آبان ماه امسال و بر اساس صورت‌وضعیت پرتفوی افشاشده این شرکت در سامانه کدال به ۲۹۶ هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال رسیده است.

به‌این‌ترتیب مازاد ارزش پرتفوی بورسی این شرکت به ۲۶۹ هزار و ۱۸۹ میلیارد ریال در پایان روز ۳۰ آبان ماه سال جاری رسیده است.

بیشترین مازاد ارزش شناسایی‌شده ناشی از سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های زیر است. همان‌گونه که در جدول زیر نیز مشخص است بیش از ۹۰ درصد از کل مازاد ارزش پرتفوی بورسی این شرکت مربوط به ۶ شرکت ذکرشده در جدول زیر است.

به‌ این‌ترتیب نوسانات قیمتی این ۶ شرکت می‌تواند اثرات مهمی را در تغییر ارزش خالص دارایی‌های شرکت گروه توسعه ملی داشته باشد.

۹۰ درصد ارزش پرتفوی

جمع ارزش پرتفوی غیربورسی این شرکت در پایان آبان ماه بدون تغییر نسبت به مهرماه به ۱۵ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال رسیده است.

از زیرمجموعه‌های اصلی غیربورسی این شرکت می‌توان به مالکیت ۱۰۰ درصدی در سهام شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار به ارزش ۲.۳۰۴ میلیارد ریال، ۱۰۰ درصد سهام شرکت بین‌المللی ساختمان و صنعت ملی به ارزش ۱.۴۰۱ میلیارد ریال اشاره کرد. سایر سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی شرکت نیز عمدتاً در صندوق‌های سهامی و درآمد ثابت صورت گرفته است.


این شرکت در آبان ماه سرمایه‌گذاری جدید ۴۵۸ میلیارد ریالی داشته که عمدتاً بابت خرید سهام شرکت‌های نیروگاهی ایران و تأمین سرمایه نوین بوده است.

همچنین فروش ۴۰۸ میلیارد ریالی این شرکت در آبان ماه منجر به کسب سود نشده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی؛

"وبانک" برای فروش "شفا" وکالت داد

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده این سرمایه گذار؛

"وبانک" نتوانست سهامش را بفروشد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
..................شریک دزد و رفیق قافله اید و اگر.................................... داشتید از این مال مردم خوارها حمایت نمی کردید.
چقدر این عبارت تکراری "روند بازار مثبت است" تهوع آورتر می شوید.