"وساخت" زمینها را پس گرفت
شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران ۳۱۵/۱ دانگ از زمین منطقه ۲۲ تهران را پس گرفت.

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران از انتقال زمین منطقه ۲۲ تهران خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، به میزان ۳۱۵/۱ دانگ از زمین منطقه ۲۲ تهران بابت مطالبات گروه "ساختمان ایران" از شرکتهای کیهان تبادل و توسعه شهری فراز در تاریخ۹۹/۰۹/۱۱ در دفترخانه اسناد رسمی ۶۴۴ تهران به نام شرکت سرمایهگذاری ساختمان منتقلشد.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
در پی واگذاری سهام این بانک؛
"وپارس"، "وساخت" را از دست داد در پی واگذاری سهام این بانک؛
"وپارس"، "وساخت" را از دست داد ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه