بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
رشد ۶۵ درصدی درآمد‌ها از ابتدای سال مالی تاکنون؛

افزایش درآمد ۸۶ درصدی "غگلپا"/ فروش "پنیر"، از "دوغ" جلو زد

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان بیشترین میزان فروش را در آبان ماه، در بخش محصول «انواع پنیر» با ۱.۱۵۳ تن بوده که ۳ درصد افزایش فروش را در مقایسه با مهرماه به همراه داشته و جایگاه بعدی را پس از انواع پنیر، محصول «انواع دوغ» با ۹۴۲ تن به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۲۲۲۷

افزایش درآمد ۸۶ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه، میزان درآمد شناسایی شده طی این دوره یک ماهه برابر با مبلغ ۶۴۱.۱۰۲ میلیون ریال گزارش شده، میزان درآمد‌های حاصل شده شرکت "غگلپا" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مبلغی بالغ بر ۳.۶۷۱.۸۵۷ میلیون ریال به ثبت رسیده که این درآمد از بخش‌های «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» تشکیل شده است.

افزایش درآمد ۸۶ درصدی

میزان درآمد شناسایی شده "غگلپا"

میزان درآمد‌های شناسایی شده شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در آبان ماه سال جاری، افزایش ۲ درصدی را در مقایسه با مهرماه در کارنامه به ثبت رسانده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۶ درصدی درآمد را به همراه داشته و درآمد ثبت شده از ابتدای سال مالی نیز در مقایسه با سال گذشته ۶۵ درصد رشد را در پی داشته است.

افزایش درآمد ۸۶ درصدی

نمودار عملکرد میزان فروش شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان

بر پایه این گزارش، میزان فروش محصولات شرکت "غگلپا" در آبان ماه برابر با ۳.۸۳۱ تن گزارش شده که در مقایسه با مهرماه افزایش ۶ درصدی را تجربه کرده و نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش فروش داشته است.

افزایش درآمد ۸۶ درصدی

نمودار میزان فروش محصولات پر فروش "غگلپا"

بر پایه این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان بیشترین میزان فروش را در آبان ماه، در بخش محصول «انواع پنیر» با ۱.۱۵۳ تن بوده که ۳ درصد افزایش فروش را در مقایسه با مهرماه به همراه داشته و جایگاه بعدی را پس از انواع پنیر، محصول «انواع دوغ» با ۹۴۲ تن به خود اختصاص داده است.

افزایش درآمد ۸۶ درصدی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر