بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
درآمدزایی این شرکت لبنی زیر ذره‌بین رفت؛

افزایش درآمد ۵۳ درصدی "غگیلا"/ رشد ۱۳درصدی فروش سالانه "شیر"

بیشترین میزان «فروش داخلی» در شرکت "غگیلا" را محصول «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۹۹۰ تن به خود اختصاص داده و جایگاه بعدی را «انواع دوغ» با ۸۸۰ تن در اختیار دارد، «انواع شیر پاستوریزه و استریل» در آبان ماه ۲ درصد افزایش فروش را نسبت به مهرماه به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۳۲۲۴۴

افزایش درآمد ۵۳ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد ‌های شناسایی شده از محل فروش محصولات طی این دوره یک ماهه برابر با مبلغ ۲۱۳.۱۲۷ میلیون ریال گزارش شده که این درآمد حاصل شده از بخش‌های «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بدست آمده، این شرکت لبنیاتی از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه درآمد خود را مبلغی بالغ بر ۱.۷۵۹.۲۲۸ میلیون ریال به ثبت رسانده است.

افزایش درآمد ۵۳ درصدی

میزان درآمد شناسایی شده شیر پاستوریزه پگاه گیلان

میزان درآمد حاصل شده از فروش محصولات شرکت "غگیلا" در آبان ماه، افزایش ۳درصدی را در مقایسه با ماه گذشته به همراه داشته و ۴۸درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرده، درآمد حاصل شده "غگیلا" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیر افزایش ۵۳ درصدی را به دنبال داشته است.

افزایش درآمد ۵۳ درصدی

نمودار میزان فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه گیلان

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات شرکت "غگیلا" در آبان ماه، ۲.۸۸۲ تن گزارش شده که این میزان فروش در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد را در پی داشته است.

افزایش درآمد ۵۳ درصدی

نمودار عملکرد فروش محصولات پر فروش پگاه گیلان

بر پایه این گزارش، بیشترین میزان «فروش داخلی» در شرکت "غگیلا" را محصول «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۹۹۰ تن به خود اختصاص داده و جایگاه بعدی را «انواع دوغ» با ۸۸۰ تن در اختیار دارد، «انواع شیر پاستوریزه و استریل» در آبان ماه ۲ درصد افزایش فروش را نسبت به مهرماه به ثبت رسانده است.

افزایش درآمد ۵۳ درصدی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر