بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در صنعت بیمه وضع ما نسبت به سال قبل بهتر شده است و در سال ۹۹، ۱۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه انجام داده‌ایم.
کد خبر : ۲۳۲۲۶۶

به گزارش بورس نیوز، غلامرضا سلیمانی اظهار کرد: بیمه گذاران با سامانه سنهاب از تاريخ انقضا کل دارايی‌های خود می توانند مطلع شوند  هر فردی که بیمه شده می‌تواند با سنهاب ارتباط برقرار کند و کدی به فرد مورد نظر داده می شود و او می تواند کل دارایی ها و میزان پرداخت هایش را مشاهده کند.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: سطح نفوذ بیمه زندگی در سطح جهان در کشورهای توسعه یافته بین ۴۶ تا ۵۰ درصد است اما متاسفانه در کشور ما این ضریب نفوذ ۱۴ و نیم درصد است .

وی گفت: بازارهای موازی قوی در سطح کشور مانند بازار مسکن ، طلا ، ارز و سرمایه وجود دارد ، این در حالیست که در کشورهای توسعه یافته چنین عواملی تا به این حد وجود ندارد فرهنگ بیمه زندگی واقعا در سطح جامعه و خانواده ها روشن نیست و این عاملی دیگر است برای این مسئله که چرا ما بیمه زندگی مان رشد نکرده است.

سلیمانی بیان کرد: نگران این موضوع بودیم که به دلیل وجود بیماری کرونا افراد اقدام به بازخرید بیمه هایشان کنند، اما مردم هنوز معتقدند که بیمه زندگی برای آینده آنها خوب است و می دانند که در بیمه زندگی بحث درمان تکمیلی هم وجود دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر