بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
وقتی نسخه‌های از جنس دارو زیر میکروسکوپ رفت؛

آیا "سودخالص"، قیمت‌های"دسانکو" را توجیه می‌کند

شرکت سبحان آنکولوژی در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و بر اساس گزارش حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص ۲۰۵ میلیارد ریالی شده است.
کد خبر : ۲۳۲۳۴۹

سود خالصی که قیمت‌های


به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علی‌رغم ریزش‌های سنگین قیمتی در بسیاری از سهام شرکت‌های دارویی، سود‌های اعلامی این شرکت‌ها حاکی از عدم توجیه قیمت‌های کنونی با سود‌ها و احتمال بالای ادامه مجدد افت قیمتی دارد.


باوجودآنکه شرکت سبحان انکولوژی در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ موفق به پوشش ۱۵۵ درصدی سود خالص سال مالی ۱۳۹۸ شد اما؛ شناسایی و تحقق سود خالص ۲۳۹ ریالی این شرکت در این مدت هم نمی‌تواند قیمت‌های کنونی و بیش از ۱۸۰۰۰ ریالی سهامش را توجیه کند.

سود خالصی که قیمت‌های

شرکت سبحان آنکولوژی در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و بر اساس گزارش حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص ۲۰۵ میلیارد ریالی شده که در مقایسه با سود خالص ۱۳۲ میلیارد ریالی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ پوششی مناسب تلقی می‌شود.

بر اساس صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی شده این شرکت بخش عمده افزایش در حدود ۸۰۶ میلیارد ریالی درآمد‌های این شرکت در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ به دلیل افزایش مقادیر فروش قرص و به‌ویژه ویال‌های داخلی در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته است.

سود خالصی که قیمت‌های

همان‌گونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود محصول اصلی شرکت ویال بوده و فروش این محصول بخش عمده‌ای از درآمد‌های شرکت را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر