بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
مخابره رشد ۳۷درصدی درآمدها از دکل اپراتور اول؛

درآمد ۱۹.۳۸۵ میلیارد ریالی "همراه"

بیشترین میزان فروش و ارائه خدمات شرکت "همراه" را در آبان ماه، بخش «درآمد کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۰.۶۸۲ میلیارد ریال در اختیار داشته و رتبه بعدی را نیز بخش «درآمد کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۷.۴۳۷ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۲۳۷۸

درآمد ۱۹.۳۸۵ میلیارد ریالی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی شده خود را  طی این دوره یک ماهه برابر با مبلغ ۱۹.۳۸۵ میلیارد ریال گزارش کرده که از ارائه خدمات و فروش بوده، درآمد حاصل شده این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه مبلغی بالغ بر ۱۵۱.۲۹۲ میلیارد ریال ثبت شده است.

درآمد ۱۹.۳۸۵ میلیارد ریالی

میزان درآمد ثبت شده از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه

درآمد ثبت شده شرکت "همراه" در آبان ماه، نسبت به ماه گذشته با ۲ درصد افزایش روبه‌رو بوده و نسبت دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۷ درصدی را تجربه کرده، همچنین درآمد حاصل شده از ابتدای سال جاری نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با ۳۲ درصد افزایش را در پی داشته است.

درآمد ۱۹.۳۸۵ میلیارد ریالی

میزان درآمد حاصل شده از بخش‌های «درآمد کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» و «درآمد کارکرد مشترکین خطوط دائمی»

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان فروش و ارائه خدمات شرکت "همراه" را در آبان ماه، بخش «درآمد کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۰.۶۸۲ میلیارد ریال در اختیار داشته و رتبه بعدی را نیز بخش «درآمد کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۷.۴۳۷ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

بخش «درآمد کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده و بخش «درآمد کارکرد مشترکین خطوط دائمی» نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

درآمد ۱۹.۳۸۵ میلیارد ریالی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های
ارتباطات سیار ایران در دی‌ماه سال جاری، ۱۹.۷۵۰ میلیارد ریال درآمد را ثبت کرد؛

رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های "همراه"

ارتباطات سیار، به ازای هر سهم ۲.۲۰۷ ریال سود ساخت؛

مخابره سود خالص ۵۵درصدی سالانه از دکل‌های "همراه"

دکل‌های مخابراتی که ۲ هزار میلیارد تومان درآمد را گزارش کردند؛

افزایش ۴۵درصدی درآمدهای "همراه"/ رشد ۳درصدی درآمد ماهانه

ارسال نظر