بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
در دنیای امروز که همه چیز به سمت دیجیتال شدن پیش رفته است، ارائه ارز‌های دیجیتالی نیز ایده‌ای است که در سال‌های اخیر بر سر زبان‌ها افتاده است. ایده اصلی این طرح حذف نهاد‌های ناظر مثل بانک مرکزی و انجام مستقیم معاملات بود.
کد خبر : ۲۳۲۴۳۹

به گزارش بورس نیوز،البته این به این معنا نیست که تجارت‌های دیجیتالی بدون هیچ‌گونه نظارتی انجام می‌شود. نهاد‌های نظارتی دنیای دیجیتال نیز دیجیتالی بوده و با استفاده از امکانات همین دنیا در کمین کلاه‌برداران نشسته‌اند. وب‌سایت استخراج بیت کوین همیار ماینر یکی از درگاه‌های معاملات دیجیتالی در داخل ایران است که همه امکانات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما می‌گذارد.

آشنایی با بیت کوین اولین قدم برای ورود به دنیای تجارت‌های دیجیتال

پیش از اینکه به سراغ مرورگر خود رفته و وب‌سایت استخراج بیت کوین همیار ماینر را جست‌وجو کنید، بهتر است کمی اطلاعات درباره واژه‌های جدیدی که این روز‌ها زیاد مطرح می‌شوند کسب کنید. اینکه بیت کوین چیست و منظور از واژه بلاک چین چه می‌تواند باشد سوالاتی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. پس بهتر است ابتدا با این واژه‌ها آشنا شوید و بعد به سراغ اخبار و اطلاعات مفیدی که همگی برای افزایش آگاهی شما در وب‌سایت استخراج بیت کوین همیار ماینر قرار داده شده بروید.
سوال اول: بیت کوین چیست؟
بیت کوین اولین نمونه ارز‌های دیجیتال است که در سال ۲۰۰۸ با هدف حذف نهاد‌های نظارتی و ایجاد یک فضای ایمن و پرسود برای معاملات ایجاد شد. در پاسخ به سوال بیت کوین چیست باید بگوییم که بیت کوین همان نماد دیجیتالی پول‌های کاغذی و سکه‌ای است. البته تفاوت‌هایی میان آن‌ها وجود دارد که باعث شده است معاملات تجاری با بیت کوین طرفداران پروپاقرصی میان مردم جهان پیدا کند. نبود نهاد نظارتی وابسته به دولت برای کسانی که به بانک‌ها و سایر موسسات مالی اعتماد ندارند، یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های بیت کوین است.
تفاوت دیگری که بیت کوین را جذاب می‌کند، محدودیت عرضه آن است. زمانی که تعداد بیت کوین‌های جهان به ۲۱ میلیون رسید، دیگر بیت کوین جدیدی در کار نخواهد بود. به همین دلیل ارزش آن پس از توقف عرضه بالا رفته و معاملات را جذاب‌تر می‌کند. ماهیت بیت کوین باعث شده است که دست کلاه‌برداران و پول شویان بسته شود. این دسته از افراد باید اطلاعات زیادی درباره الگوریتم عملکرد بیت کوین و نحوه انجام معاملات داشته باشند تا بتوانند بر سر افراد ناآگاه کلاه بگذارند. البته پلیس‌های دیجیتال بیت کوین همه جوانب را در نظر گرفته‌اند و کمتر کسی پیدا می‌شود که بتواند آن‌ها را دور بزند.
سوال دوم: واژه بلاک چین دقیقا به چه معنا است؟
بلاک چین در لغت به معنای زنجیره‌ای از بلاک‌ها یا شبکه‌ها است که زیرساخت ثبت اطلاعات بیت کوین را فراهم می‌کند. با توجه به اینکه احراز هویت کاربران در معامله با بیت کوین امکان‌پذیر نیست، باید روشی برای پیگیری تراکنش‌ها، ثبت نقل و انتقالات و موجودی حساب هر کاربر وجود داشته باشد. بلاک چین درواقع همان دفاتر حساب و کتاب دیجیتال است که رد معاملات را ثبت می‌کند تا کسی بیشتر از دارایی‌اش خرید نکند.

در درون هر بلاک از بلاک چین اطلاعاتی نظیر تاریخ، زمان و مقدار تراکنش انجام شده ثبت می‌شود. این مقادیر به سیستم ارزیابی کمک می‌کند که در هنگام انجام معاملات با پیگیری تراکنش‌ها به اطلاعات او دسترسی پیدا کرده و اجازه انجام معاملات بعدی را برای او صادر کند. علاوه بر اطلاعات تراکنش‌ها، اطلاعات مربوط به افرادی که معاملات را انجام داده‌اند ثبت می‌شود. این اطلاعات شامل اطلاعات شناسنامه‌ای نیست بلکه تنها یک کلید دیجیتال است که همان نام کاربری افراد در فضای دیجیتال می‌شود.

آشنایی با بیت کوین اولین قدم برای ورود به دنیای تجارت‌های دیجیتال
هریک از بلاک‌ها دارای هویت منحصربه‌فردی هستند و از طریق هش از یکدیگر جدا می‌شوند. وجود هش سبب می‌شود که در زنجیره بلاک‌ها همه چیز قابل‌شناسایی باشد. اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد نحوه عملکرد بلاک چین توضیح دهیم باید بگوییم که به ازای هر معامله‌ای که قرار است در دنیای بیت کوین انجام شود، یک تراکنش جدید ایجاد می‌شود. این تراکنش پس از به تایید رسیدن اطلاعات رسمیت یافته و با امضای دیجیتال کاربر ایجادکننده تراکنش در بلاک ثبت می‌شود. به بلاکی که تراکنش را ذخیره کرده یک کد هش اختصاص داده می‌شود و این بلاک به زنجیره بلاک‌ها می‌پیوندد.
سوال سوم: از چه طریقی می‌توانیم به زنجیره معاملات دیجیتال بپردازیم؟
وب‌سایت استخراج بیت کوین همیار ماینر یکی از درگاه‌های داخلی و قانونی انجام معاملات در حوزه دیجیتال است. این وب‌سایت اطلاعات کامل و جامعی پیرامون سوالات مطرح شده در این مقاله یعنی بیت کوین چیست و بلاک چین چه مفهومی دارد آماده کرده است. به علاوه می‌توانید با مطالعه سایر مقالات ارائه شده در وب‌سایت استخراج بیت کوین همیار ماینر اطلاعاتی درباره سایر ارز‌های دیجیتال و روش‌های معامله آن‌ها پیدا کنید. همچنین تیم آموزشی این وب‌سایت از بهترین متخصصان داخلی تشکیل شده است که تمامی سوالات شما را پیرامون معاملات ارز‌های دیجیتال پاسخ می‌دهند.
پس از اینکه اطلاعات کافی را به دست آوردید، به سراغ صفحه نخست وب‌سایت استخراج بیت کوین همیار ماینر بروید و معاملات دیجیتال خود را شروع کنید. بند‌های قرارداد این وب‌سایت کاملا مشخص بوده و هیچ ابهامی برای شما باقی نمی‌گذارد. البته پیش از امضای قرارداد باید اطلاعات خود را در سایت ثبت کنید و منتظر تایید مدیران وب‌سایت بمانید. پس از تایید می‌توانید از طریق روش‌هایی که در مقاله‌های مختلف این وب‌سایت توضیح داده شده درآمدزایی کنید. فراموش نکنید که هزینه‌های شما بر اساس دلار آمریکا مصاحبه خواهد شد و درآمد‌ها نیز بر اساس همین واحد پولی به حساب شما واریز خواهد شد.
وب‌سایت استخراج بیت کوین همیار ماینر یک وب‌سایت کاملا قانونی با مجوز رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با صرف مناسب‌ترین هزینه‌ها درآمد‌های دلاری را برای شما به ارمغان می‌آورد. این هزینه‌ها شامل هزینه‌های نگهداری از ماینر‌های استخراج، هزینه‌های اینترنت و... می‌شود که اصلا با درآمد آینده شما قابل قیاس نیست. هزینه‌های انتقال و خرید و فروش بیت کوین نیز تنها شامل همان تعرفه‌های متعارف جهانی شده و چیزی اضافه‌تر دریافت نمی‌شود. کلیه این هزینه‌ها در قرارداد به طور واضح و شفاف مطرح شده تا ابهامی برای شما باقی نگذارد.
علاوه بر این روش‌های دیگری نیز برای کسب درآمد شما از طریق وب‌سایت استخراج بیت کوین همیار ماینر ایجاد شده است. این روش‌ها شامل خرید و اجاره ماینر، استخراج ابری بیت کوین، راه‌اندازی مزرعه‌های بیت کوین و خرید، فروش و انتقال آن می‌شود. علاوه بر آن در ماشین حساب ماینر به تخمین درآمد خود از استخراج بیت کوین بپردازید. وب‌سایت استخراج بیت کوین همیار ماینر بهترین راه‌ها را پیش روی شما می‌گذارد تا بهترین سود‌ها را در معاملات دیجیتال نصیبتان کند.
ضمنا بلاگ"سایت همیار ماینر hamyarminer" در زمینه اخبار و تحلیل‌ها و آنالیز‌های قیمتی مانند وبسایت‌های "کوین تلگراف cointelegraph " و یا "سایت ارز دیجیتال arzdigital " در ایران به روز‌ترین مطالب را در اختیار شما میگذارد.
پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به وبسایت استخراج ابری بیت کوین و اجاره ماینر همیار ماینر مراجعه کنید: www.hamyarminer.org

اشتراک گذاری :
ارسال نظر