بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
۱۲۶.۲۹۶ میلیارد ریال درآمد از ابتدای سال مالی استخراج شد؛

رشد ۲۴۵درصدی درآمدها به‌کام سهامداران "کچاد"

بیشترین میزان فروش شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در آبان ماه، در بخش بازار داخلی بوده و عمده‌ترین محصول فروش رفته در این حوزه محصول «کنسانتره آهن (خشک)» بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۳ درصد افزایش فروش را در پی داشته است.
کد خبر : ۲۳۲۴۵۸

افزایش درآمد ۲۴۵ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی شده خود را برابر با مبلغ ۲۶.۲۹۶ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد حاصل از دو بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده، درآمد "کچاد" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مجموعاً ۱۲۶.۲۹۶ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

افزایش درآمد ۲۴۵ درصدی

درآمد بدست آمده شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در آبان ماه، رشد ۳ درصدی درآمد را در مقایسه با ماه گذشته تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد ۲۴۵ درصدی را به همراه داشته و این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه رشد درآمد ۹۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

میزان درآمد شناسایی شده شرکت صنعتی و معدنی چادرملو
افزایش درآمد ۲۴۵ درصدی

بر پایه این گزارش، شرکت "کچاد" در آبان ماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را بالغ بر ۱.۳۹۶.۷۱۹ تن گزارش کرده که عمده این فروش محصولات در بخش «فروش داخلی» بوده، همچنین نسبت به مهرماه با افزایش فروش ۳ درصدی مواجه بوده است.

میزان فروش محصولات شرکت کچاد از ابتدای سال مالیافزایش درآمد ۲۴۵ درصدی

بر پایه این گزارش، بیشترین میزان فروش شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در آبان ماه، در بخش بازار داخلی بوده و عمده‌ترین محصول فروش رفته در این حوزه محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با ۶۸۰.۶۶۲ تن بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۳ درصد افزایش فروش را در پی داشته است.

میزان فروش محصول کنسانتره آهن (خشک)
افزایش درآمد ۲۴۵ درصدی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آزادسازی نرخ فروش "سنگ‌آهن" به کام سهامداران می‌شود؛

استخراج ۱۰۰تومان سود به ازای هر سهم "کچاد"

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد؛

فروش سهام سرمایه‌گذاری در "کچاد"

انتظار برای رشد محسوس سودآوری در نیمه دوم سال؛

رشد ۵۰درصدی درآمد‌های "کچاد"/ رشد ۷۲درصدی سودسازی هر سهم

"شهریور۹۹" سرآغاز پیشه گرفتن آمارهای فروش از سال ۹۸؛

رشد درآمدهای سالانه "کچاد" ۳۲۹درصدی شد

ارسال نظر