بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس گفت:دو میلیون سهامدار روش غیرمستقیم سهام عدالت فارس برای برخورداری از مزایای آن باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.
کد خبر : ۲۳۲۴۹۵

واریز سود سهام عدالت با دریافت کد بورسی امکانپذیر است

به گزارش بورس نیوز،افشین انصاری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس اظهار کرد: دو میلیون سهامدار روش غیرمستقیم سهام عدالت فارس برای برخورداری از مزایای آن باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.

وی افزود: همه افرادی که روش غیر‌مستقیم را برای مدیریت سبد دارایی خود انتخاب کرده‌اند لازم است برای برخورداری از مزایای طرح نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام به آدرس www.sajam.ir اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس با بیان اینکه بدون دریافت کد بورسی از طریق سامانه سجام خرید و فروش و دریافت سود سهام مقدور نیست، ادامه داد: مجددا از عموم سهامداران درخواست می‌شود برای فروش سهام خود اقدام ننمایند چرا که با درخواست فروش توسط عده زیادی از سهامداران قیمت سهام آن‌ها کاهش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در بازار سهام باید با دید بلندمدت باشد و تصمیمات هیجانی چه در فروش و یا خرید سهم قطعا ریسک زیادی را متوجه سهامداران خواهد کرد.

انصاری با اشاره به فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس در صیانت از سرمایه‌های مردم، گفت: سهامداران این شرکت کسانی هستند که روش غیر‌مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند و این شرکت با توجه به لزوم بورسی شدن شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت با بیش از ۲ میلیون سهامدار ادامه فعالیت خواهد داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر