بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
معاون حقوقی سازمان بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ارسال پرونده افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران به دادستانی

معاون حقوقی سازمان بورس گفت: با توجه به نتیجه نرسیدن نشست های متعدد میان سهامداران و پتروشیمی گچساران، پرونده این شرکت به قوه قضائیه ارسال شد.
کد خبر : ۲۳۲۵۰۵

ارسال پرونده افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران دادستانی

جعفر جمالی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره  شکایت و اعتراض سهامداران از جمله ذینفعان شرکت‌های پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی کازرون و پتروشیمی ممسنی در خصوص افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی گچساران اظهار کرد: پیرو گزارش معاونت نظارت بر ناشران سازمان، نشست‌های متعددی با مدیران و سهامداران شرکت برگزار شد اما به دلیل اینکه برای رعایت مقررات، رفع ابهامات و انجام اصلاحات، طرفین ادعا‌ها و استدلال‌هایی مطرح کردند، نشست‌ها به نتیجه نرسید.

معاون حقوقی سازمان بورس افزود: بر این اساس امروز معاونت حقوقی سازمان، موضوع را به مقام قضایی (دادستان تهران) گزارش کرد.

وی گفت: با توجه به ارجاع پرونده به دادستانی، قوه قضائیه به موضوع رسیدگی و استدلال‌های هر دو طرف و ابعاد حقوقی موضوع را بررسی و مشکل ایجاد شده، حل و فصل می شود.

جمالی خاطرنشان کرد: سهامداران و ذینفعان مستقیم و غیرمستقیم در افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران  به آخرین وضعیت پرونده و ابعاد ابهامات و وضعیت حقوقی آن توجه و برای هرگونه تصمیم گیری درباره این موضوع، ملاحظات ذکر شده را مدنظر قرار دهند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
سلام.خواهش میکنم التماستون میکنم این سهمو باز کنید بابا پولمونو لازم داریم...به کی اعتراض کنیم که دلش بسوزه ‌‌و کاری بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
اون موقع که بورس تو اوج بود واين سهم رو اشخاص عوضی تبلیغ میکردن تا قیمتش بالا بره حبابی تا خودشون سهم اشغال رو رد کننن، باید حواسمون رو جمع میکردیم می‌فروختم و درک میکردیم که این سهم بیخود و مدیران دزدش که هیچ غلطی تو این ۱۵ سال نکردن و فقط تبلیغات پوچ و خزعبلات تحویل سهامدار دادن وبار خودشون رو بستند والان فقط یه اسم از این خرابشده باقی مونده و هیچ کس پاسخگو نیست.
وحید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
این ریسی که رای نیاز داشت گفت ماه اول بورس را درس میکنم قالیباف کلی جلسه بی فایده الان محسن اژه آیی الکی جلسه و همه میگند بورس خونه مفسدان اما چرا هیچ عملی صورت نمی‌گیرد مثل اینکه بگیم فلانی تب داره برچاقا خودش و همه میدانند حالش خوب نیست تو براش دارو بیاور یا پزشک ببر معاینه و علت ازش را مشخص کنید نه اینکه جار بزنی تب داره آن هم چه تب ی الان فساد بورس و کازرون این شده مثل تب فرد بیمار خدا لعنت کنه جمهوری فساد را زودتر نابود بشه که این دزدها اعدام بشند