بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به بدهی سر به فلک کشیده بانک دولتی و انتصاب های بودار و...
کد خبر : ۲۳۲۵۱۰

تبلیغات ضد سهم پرواری علیه رقبا

به گزارش بورس نیوز، یکی از بانک های دولتی که اتفاقا چند زیرمجموعه هم در بازار سرمایه دارد، شایعه شده که سمت می دهد تا در ازایش اتفاق خاصی بیفتد یا بگیرد یا کرسی هایش تصرف می شود تا ...... ( انشالله که تکذیب میشود) آنقدر عزل و نصب در این مجموعه حساسیت برانگیز بوده که پای بهارستان هم به رسیدگی ها باز شده؛ ولی عجیب تر آن است که نام یکی از مستاجران قبلی بهارستان هم لابلای هیات مدیره این مجموعه دیده می شود! به قولی وای به روزی که بگندد نمک...

طلب الوصول سر به فلک کشیده در بانک دولتی

گفتیم بانک، یادمان آمد یکی دیگر از بانک های دولتی هم عملکردی خیره کننده داشته و مطالبات سررسید گذشته و مشکوک الوصول خود را در عرض ۷ ماه ۹۰درصد افزایش داده؛ حالا به کجا وام داده که در آستانه سوخت شدن است، ما خیلی دقیق نمیدانیم؛ ولی این پایین ها دنبال گمشده نگردید!

تبلیغات ضد سهم پرواری علیه رقیب

بعضی شرکت های بورسی مدتی است پای سهام شان را هم به تبلیغات تلویزیونی باز کرده اند و به ضرب به تصویر کشاندن مافیا در صف خرید سهم شان هم که شده، در ماه های قبل حسابی سهم را چاق کردند. حالا رقبایشان چنان تیزری ساخته اند که بیش از آنکه تبلیغ محصول شان باشد، انگار در جهت تخریب سهم اینها بوده! با صراحت می گویند که نه سهام جایزه میدهیم و نه ویلا و ماشین؛ هدیه ما کیفیت ۵۰ ساله مان است! اگر در روزهای بعد در تبلیغات شرکت ها رگه هایی از خشم، رقیب تخریبی، یا هر چیزی که بوی جنگ می دهد دیدید، اصلا تعجب نکنید که از وقتی پای مافیا و دزدان دریایی و... به تبلیغات مان باز شده، هیچ چیز عجیب نیست.

خرج که از کیسه دولت بود...

بررسی ها نشان می دهد غول های حمل و نقلی وابسته به پاستور بعد کرونا بدجور زیان کرده اند و گویا بخش عمده این زیان هم از کیسه پاستور یا بعبارتی بهتر بودجه، جبران خواهد شد. شاید به همین دلیل است که خیلی از شرکت های بزرگ ما، خیلی رشد نکرده اند و سال هاست که در جا می زنند‌. خرج که از بودجه مملکت بود، زیان غمی ندارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر