بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
درآمد ۵.۱۸۱ میلیارد ریالی این شرکت روانکار در آبان ثبت شد؛

افزایش درآمد ۱۳درصدی "شرانل"

بیشترین میزان فروش شرکت نفت ایرانول در آبان ماه، در بازار داخلی در اختیار محصول «انواع روانکار» بوده که در مقایسه با مهر ماه ۵۵ درصد افزایش فروش داشته، بخش «فروش صادراتی» نیز بیشترین میزان فروش خود را همچون بازار داخلی از محصول «انواع روانکار» داشته است.
کد خبر : ۲۳۲۶۰۰

افزایش درآمد ۹۵ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت ایرانول در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد‌های شناسایی شده خود را بالغ بر ۵.۱۸۱ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد‌های بدست آمده را بخش‌های «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» تشکیل داده اند و درآمد های حاصل شده شرکت "شرانل" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مبلغی بالغ بر ۲۷.۰۸۵ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

افزایش درآمد ۹۵ درصدی

میزان درآمد شناسایی شده شرکت نفت ایرانول

میزان درآمد شناسایی شده شرکت نفت ایرانول در پایان آبان ماه، در مقایسه با مهرماه افزایش درآمد ۱۳ درصدی را شاهد بوده، نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۹۵ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و درآمد‌های ثبت شده "شرانل" از ابتدای سال مالی رشد ۴۳ درصد افزایش را در پی داشته است.

افزایش درآمد ۹۵ درصدی

میزان درآمد‌های کسب شده در بخش‌های «فروش داخلی» و «فروش صادراتی»
بر اساس این گزارش، شرکت نفت ایرانول در آبان ماه، بیشترین میزان درآمد را از بخش «فروش داخلی» با ۲.۷۷۲ میلیارد ریال در اختیار داشته که در مقایسه با مهرماه ۲۶ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشته و در بخش «فروش صادراتی» نیز طی این دوره ۲.۴۰۸ میلیارد ریال درآمد کسب شده که این بخش نیز با افزایش درآمد روبه‌رو بوده است.

افزایش درآمد ۹۵ درصدی

نمودار میزان فروش محصولات "شرانل"
طبق این گزارش، میزان فروش محصولات "شرانل" در آبان ماه مجموعاً، بالغ بر ۴۵.۱۷۳ متر مکعب گزارش شده که بیشترین میزان فروش را می‌توان در بخش «فروش داخلی» با ۲۹.۳۱۹ متر مکعب مشاهده کرد که در مقایسه با مهرماه افزایش ۴۴ درصدی را به همراه داشته است.

افزایش درآمد ۹۵ درصدی

میزان فروش محصول «انواع روانکار» در بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی»
بر پایه این گزارش، بیشترین میزان فروش شرکت نفت ایرانول در آبان ماه، در بازار داخلی در اختیار محصول «انواع روانکار» با ۲۵.۱۷۳ متر مکعب بوده که در مقایسه با مهر ماه ۵۵ درصد افزایش فروش داشته، در بخش «فروش صادراتی» نیز بیشترین میزان فروش را همچون بازار داخلی از محصول «انواع روانکار» با ۱۴.۸۲۷ متر مکعب داشته است.

افزایش درآمد ۹۵ درصدی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«نفت ایرانول» به ازای هر سهم ۴.۰۴۷ ریال سود ساخت؛

تکمیل سبد محصولات جدید "شرانل"/ شیب صعودی روند فروش ۵ساله

درآمد بیش از ۳ هزار میلیارد تومانی این شرکت روانکار منتشر شد؛

افزایش درآمد ۳۳درصدی "شرانل"/ رشد ۱۳۰درصدی درآمدها در دوره مشابه

آیا تغییرات احتمالی نرخ دلار معادلات سودآوری این شرکت را برهم میزند؛

"شرانل" و جبران عملکرد ضعیف ۳ماهه نخست

ارسال نظر