بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
درآمد ۳۷۳.۹۸۹ میلیون ریالی از کشتیرانی ثبت شد؛

افزایش درآمد ۸ درصدی "حخزر"

بیشترین میزان درآمد ثبت شده "حخزر" در آبان ماه، از بخش «درآمد حمل شناور‌های ملکی» با ۳۳۹.۱۷۵ میلیون ریال بوده که ۴ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته داشته، رتبه بعدی را نیز بخش «سایر خدمات» با ۳۴.۸۱۴ میلیون ریال در اختیار دارد.
کد خبر : ۲۳۲۶۴۲

درآمد ۳۷۳.۹۸۹ میلیون ریالی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، کشتیرانی دریای خزر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد خود را از ارائه خدمات و فروش، مبلغی برابر با ۳۷۳.۹۸۹ میلیون ریال گزارش کرده و درآمد‌های این شرکت نیز از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه بالغ بر ۲.۶۴۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

درآمد ۳۷۳.۹۸۹ میلیون ریالی

نمودار درآمد حاصل شده کشتیرانی دریای خزر از ابتدای سال مالی تاکنون

مجموع درآمد حاصل شده شرکت "حخزر" در آبان ماه، با افزایش ۸ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۹ درصدی را تجربه کرده و درآمد‌های ثبت شده از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز افزایش ۳۰ درصدی را شاهد بوده است.

درآمد ۳۷۳.۹۸۹ میلیون ریالی

نمودار میزان درآمد حاصل شده بخش‌های «درآمد حمل شناور‌های ملکی» و «سایر خدمات»

طبق این گزارش، بیشترین میزان درآمد ثبت شده "حخزر" در آبان ماه، از بخش «درآمد حمل شناور‌های ملکی» با ۳۳۹.۱۷۵ میلیون ریال بوده که ۴ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته ثبت کرده و رتبه بعدی را نیز بخش «سایر خدمات» با ۳۴.۸۱۴ میلیون ریال در اختیار دارد.

درآمد ۳۷۳.۹۸۹ میلیون ریالی

درآمد ۳۷۳.۹۸۹ میلیون ریالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر