بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به ادعاهای عجیب و غریب اساتید دروغین بورس و ...
کد خبر : ۲۳۲۶۵۳

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، بورس تهران امروز هم سبز شد و نفس حبابیون به شماره افتاد و بعضی ها باز آیه یاس خواندن را شروع کردند. اما از همه اظهار نظرها جالب تر ادعای ریزش ۲۰۰ هزار درصدی در بورس توسط یکی از به اصطلاح اساتید بود! ما هر چه خواستیم حساب و کتاب کنیم که ریزش ۲۰۰ هزار درصدی یعنی چقدر نشد؛ اگر شما متوجه شدید، اعلام کنید ما هم روشن شویم.

زرد دیروز با یقه سفید آمد

بعد از حواشی هشدار به کانال ها و گروه های مافیایی در بورس، اتفاق عجیبی افتاد. تمام پست های کانال سلاطین بازار به‌ناگهان حذف شد؛ ولی این پایان کار سلاطین نبود چراکه سلاطین دره مرگ از آن سوی پشت‌بام خودنمایی کردند و داد و بیداد سهم‌ها را به‌صورت کلیپ رپورتاژی در رسانه‌ها پخش کردند، اینجاست که باید گفت، رسانه محترمی که شفافیت خود را در بوق و کرنا گذاشتی، نرخ کلیپ، چند؟؟؟

جالب‌تر آنجاست که این رفیق شفیق، اظهارنظری می‌کند که حتی از نزدیکی آن شرکت رد نشده و هیچ مسئولیتی در آن ندارد، رفیق‌شفیق، آن سابقه زرد هنوز بر گردن اهالی حاضر در محل کار اسبق‌تان سنگینی می‌کند. 

ابطال، این بار از نوع گریه دار

ابطال معاملات از اتفاقات عادی و روتین بازار سرمایه ماست و عادت داریم آقایان هر وقت تمایل داشتند و به نظرشان چیزی ایراد داشت، باطلش کنند و خیال خودشان را راحت کنند. سوای اعمال نظرهای سلیقه ای، اخیرا یک دلیل تازه برای ابطال معاملات رو کرده اند!
ثبت سفارش توسط عده ای بعد از تایم بازار! بعضی فعالان بازار هم انتقاد کرده اند که این هم شد دلیل؟ چطور بعد تایم بازار اجازه ثبت سفارش به استیشن های خاص را می دهید؟ چرا نباید راس ساعت شروع معاملات هر روز، هر چه سفارش از قبل وارد سیستم شده حذف نمی گردد؟ این ناعدالتی نیست؟ آقایان هم پیغام داده اند فضولی موقوف؛ شما هر زمان تایید صلاحیت شدید، بعد اظهار نظر می کنید.

از این جیب به آن جیب برای غول سازی

چند روز پیش نوشتیم که بعضی ها برای گرفتن بازار فروش اینترنتی از غول های استارت آپی نقشه دارند و به هر دری می زنند تا از کرونا فرصت بسازند و جیب ملت را خالی کنند. حالا بعضی دوستان حساب کرده اند که این کاسبان از گرد راه نرسیده، برای یک ماه تبلیغات تلویزیونی حدود ۵۸۳ میلیارد تومان هزینه کرده اند! از همین جا به دوستان می گوییم زیاد برای حساب و کتاب خود را به زحمت نیندازید که اولا هزینه تبلیغات، نوعی از این جیب به آن جیب بوده و طرف خودی محسوب می شود و هزینه تبلیغات احتمالا ندارد یا حداقل انقدری که شما تصور می کنید، نیست؛ ضمن اینکه کسبه محترم برای شروع کار از هر یک از مشاغل یک علی الحساب ۱۵۰ هزار تومانی برای راستی آزمایی می گیرند و... پس نگران نباشید که جیب شان پر است.

رانت ۴۰ هزار میلیاردی از جیب شرکت اصفهانی

یکی از اهالی بهارستان هم گفته ""فقط از جیب سهامداران یکی از فولادسازان اصفهانی، ۴۰ هزار میلیارد تومان رانت به جیب افرادی خاص رفته!"" رانتی که سال هاست در موردش می نویسیم و دریغ و صد افسوس که هر وقت پای اصلاح مقررات وسط بیاید، معلوم نیست چطور همین رانتیون چند رسانه را با خود همراه میکنند و تریبون به دست گرفته و از مصائب خود می گویند و در نهایت، باز همان آش و همان کاسه! البته وقتی پای ۴۰ هزار میلیارد تومان وسط باشد، خریدن چند بلندگو که کاری ندارد؛ فقط ای کاش صدای سهامداران هم شنیده می شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر