بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
تعدیل مثبت ۱۱۸ درصدی سود خالص ثبت شد؛

مهر تایید حسابرس بر عملکرد چشمگیر "کرازی"

این شرکت با تحقق درآمدی ۲.۰۸۸ میلیارد ریالی، سود خالصی ۹۶۰ میلیارد ریالی را روانه سامانه کدال کرد که این موضوع حاکی از تعدیل مثبت ۱۱۸ درصدی سود خالص در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
کد خبر : ۲۳۲۶۶۱

مهر تایید حسابرس بر عملکرد چشمگیر

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که پس از افت بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام شرکت شیشه دارویی رازی در ماه‌های اخیر، شاهد رشد بیش از بیش از ۸۰۰۰ ریالی هر سهم در دو هفته اخیر بودیم، صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت نیز حاکی از ثبت عملکرد مناسب در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ بود.

مهر تایید حسابرس بر عملکرد چشمگیر

از مهم‌ترین نکات صورت‌های مالی این شرکت در ۶‌ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹، افزایش چشمگیر بیش از ۸۳درصدی درآمد‌های فروش که عمدتا ناشی از افزایش بیش از ۹.۱۴۵ تنی فروش بطری‌های غیر دارویی داخلی نسبت به سال مالی پیش و همچنین افزایش محسوس نرخ‌های فروش بوده که ادامه این روند در سال جاری هم می‌تواند متضمن افزایش مبالغ فروش این شرکت در سال جاری باشد.

تقریبا بخش عمده افزایش مقادیر فروش انواع بطری‌های دارویی و غیردارویی شرکت در ۶ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ در مقایسه با سال مالی گذشته، مربوط به افزایش میزان فروش داخلی بوده که این موضوع در نوع خود جالب توجه است.

در انتها این شرکت با تحقق درآمدی ۲.۰۸۸میلیارد ریالی، سود خالصی ۹۶۰میلیارد ریالی را روانه سامانه کدال کرد که این موضوع حاکی از تعدیل مثبت ۱۱۸ درصدی سود خالص در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۱۰۰درصدی فروش ماهانه
نوسان مثبت سالانه نرخ محصولات این شیشه‌فروش ثبت شد؛

افزایش ۱۰۰درصدی فروش ماهانه "کرازی"

افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی فروش ۹ ماهه در مقایسه با سال گذشته؛

فروش شیشه غیردارویی "کرازی" رشد کرد

افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی فروش ۸ ماهه سالانه؛

کاهش نرخ فروش شیشه غیردارویی داخلی "کرازی"

فروش ۶ ماهه شرکت به ۲ هزار و ۸۸ میلیارد ریال رسید؛

افزایش نرخ فروش محصولات "کرازی"

ارسال نظر