بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
مدیرعامل شرکت بهنوش ایران گفت:سهم بازار دوغ شرکت بهنوش از سایر محصولات پایین‌تر بوده و با برنامه تبلیغات در نظر گرفته شده سهم بازار این محصول افزایش خواهد یافت.
کد خبر : ۲۳۲۷۰۱

سهم بازار دوغ

به گزارش بورس نیوز، محمدمهدی برقراری، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بهنوش ایران درخصوص سهم بازار بهنوش در دلستر و دوغ اظهار کرد: براساس آخرین ارزیابی بازار، سهم بهنوش از کل بازار ماءالشعیر حدود ۳۴ درصد است. همچنین سهم بازار دوغ شرکت بهنوش از سایر محصولات پایین‌تر بوده و با برنامه تبلیغات در نظر گرفته شده سهم بازار این محصول افزایش خواهد یافت.

وی درباره خرید مواد اولیه شکر و ظروف افزود: بخشی از نیاز شرکت از طریق تخصیص سهمیه شکر با نرخ مصوب خریداری می‌شود و بخشی از طریق بازار آزاد صورت می‌گیرد. مواد اصلی بخشی از ظروف شامل رزین بوده که از طریق تخصیص سهمیه وزارت صمت صورت می‌گیرد و بخشی نیز از طریق بازار آزاد خریداری می‌شود. ضمن اینکه ظروف شیشه‌ای کلا از طریق بازار آزاد و براساس نرخ رقابتی از کارخانه‌های تولیدی خریداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهنوش ایران درخصوص نرخ فروش شکر نیز ادامه داد: باتوجه به سهمیه ناکافی بخشی از نیاز شرکت با نرخ آزاد خریداری شده و این امر باعث افزایش میانگین قیمت خرید شکر شده است.

وی درباره پرونده حقوقی ساختمان عظیم خودرو توضیح داد: حکم اجرای احکام در خصوص تخلیه ساختمان استیجاری عظیم خودرو در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ به نفع شرکت صادر و در مرحله اجرای حکم و مراحل تحویل و تخلیه ساختمان است. شرکت قصد دارد در آینده نسبت به اجاره دادن ساختمان مذکور اقدام کند.

برقراری همچنین درخصوص زمین کارخانه و سایر زمین‌های شرکت خاطرنشان کرد: موقعیت زمین کارخانه و زمین‌های شرکت به شرح جدول زیر است: 

سهم بازار دوغ

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
p/e این سهم رو بد نیست یه نگاه بکنید، ناظر اینجا هیچ مسئولیتی نداره ؟؟؟