بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به دهن کجی حقوقی ها به بازار و برکناری رئیس از ترس افشا و...
کد خبر : ۲۳۲۷۹۱

۵.۵

به گزارش بورس نیوز وقتی بازار خراب شد دوستان دورهم جمع شدند و برای درمان بازار نسخه پیچیدند؛ هفته‌ای ۵ روز بازارگردانی! بعد هم‌ کمین نشستند که هر کسی را که دارویش را سر وقت نخورد، جریمه کنند. اما بعضی از بازیگران بازار ثابت کردند در هر شرایطی، ماهیت شان عوض نمی شود و با یک دهن کجی به بازار، نشان دادند فرمان بورس دست آنهاست. یک روز با عرضه های قطره چکانی، بازار را بالا می برند و عطش سهامدار را زیاد می کنند؛ یک روز هم شیر فلکه عرضه را باز می کنند تا عطش که هیچ، رمق هم با فشار آن برود. کاش حالا که این بزرگواران انصاف ندارند و به اسم بازارگردانی از سهم ها نوسان می گیرند، آقایان دارو را قطع کنند.

پلنگ های سیگنال فروش 

بازار که مثبت می شود، مگسان گرد شیرینی هم زیاد می شوند. البته کاش فقط خرید و فروش می کردند؛ بعضی ها تا بازاری را سبز ببینند، سیگنال دادن شان گل می کند و نقش استاد راهنما را بازی می کنند. اما خبر رسیده که عناوین و القاب سلطان و امپراطور و ارباب و... دیگر لوث شده؛ به جایش شگردی جدید برای جذب مخاطب پیدا کرده اند. منتظر موج پلنگ های سیگنال فروش باشید!

برکناری رئیس از ترس افشا 

مدیرعامل سابق یکی از صندوق ها هم افشاگری کرده و گفته وقتی فساد زیاد شد و خواستیم افشا کنیم عده ای از ترس افشا، رئیس سمیه را وادار به برکناری کردند! البته با پای خودش نمی رفت، با تیپای پاستور مجبور به رفتن می شد!

چشمک بودجه به طنزپردازان

هر کار کنیم سراغ بودجه نرویم، نمی شود؛ خودش چشمک میزند و ما را دنبال خود می کشاند. بعد از درآمدهای رویایی، چشم مان هر روز به گل جمال یک هزینه روشن می شود. بعضی ها سهم تپلی از بودجه میگیرند، آن هم برای نظارت بر اجرای یک برنامه! حالا جالب اینجاست که آن برنامه خودش روی یخ نوشته شده بوده و حالا آب شده و هیچ! حدود ۴۸ میلیارد تومان فقط برای نظارت بر اجرای برنامه ششم توسعه؟؟ ناظر خواستید خبرمان کنید، ارزان تر حساب می کنیم؛ فقط لطفا آدرس توسعه های قبلی تان را هم بدهید. البته تخصیص ۳۰ میلیارد تومان به یک رسانه اینترنتی برای آنکه محتوایش چاپ شوند هم از اقدامات جالبی بود که باید به کارنامه افتضاحات آقایان اضافه شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
قالیباف اصل هنوز رئیسه ؟
نیما
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
درود، داداش زیاد از اینا شنیدیم گوشمون خییییلی پر شده، نه تقصیر کارسناس اقتصادیه نه بورس و نه بازار گردان نه آمریکا و نه برجام نه اروپا و ..... نه داداشم اینا همش بازی، ............ از ............. درس گرفت!!! با دیکته و مشق هرشب ............ که بهشون میده که آی ............. حواستون باشه مبادا بگذارید مردم ایران خوش باشن!!! ما بعد از ...............سال که ............. .............. بر ما پیروز شد بعد از فراز د فرودهایی دوباره و متاسفاااااانه ادامه همان ............... ...........است دوست من!! کاوه ای میخواهد و فریدونی و بابکی و.... و در آخر لعنت بر جهل و نادانی و ........... و گوسفندواری!!!
شمس یاوری ساوجی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
واقعن جای تاسف بسیار فراوان هست که یا مسئولین ازپس سوداگران بورس برنمی‌آیند که حرفی نیست ! ویا اینکه رفیق غافله شریک دزد هستند .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
بورس تهران مضحکه ای بیش نیست . از تهوع آور ترین جریاناتش صعود و نشیب تمامی سهام بایکدیگر بوده و هست اصلا چه معنا دارد فاندامنتال و تکنیکال البته استثنا هم قائل می شوند . سهام ضرر ده با epe منفی لیدر بورس تهران هستند زیرا رانتی و دولتی محسوب میگردند ایشان به هر سمتی که عشقشان بکشد میروند .جالبتر اینکه نمادها در یک تایم مشخص و دقیق تغییر روند میدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
اواخر ماهه و باید حقوق کارمندان دولت رو بپردازند. آسانترین و مطمئن ترین راه هم کجاست؟ جیب مردم. بعد دو روز دوباره بورس متعادل میشه بلانسبت گوسفندان بازهم میایند مخصوصا کارمندان بورس باز اقساطشون رو نمی پردازند میایند بورس چند روز سبز میشه و غافل از ضررهای قبلی و بامید جبران ضرر قبلی سرخوش مشغول معامله میشوند. تا اینکه اواسط ماه حقوقی ها و کارگزاری ها میایند سهمشون رو از جیب مردم برمیدارند دوباره چند روزی سبز می کنند و ما هم سرخوش میشویم دوباره آخر برج میشه و وقت پرداخت حقوق.
و ما باز آتیش بیار این قصه و معرکه تکراری
واقعا بین این همه مسئول مردم ستیز یک مسئول جوابگو و صادق پیدا نمیشود؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
اکثریت آقایون سارق ودزدند واقعیت که دزد نیستند نادانند